• Wow, serieus; zòveel mensen zoeken stories om te lezen, er is serieus geen enkel écht interessant topic op het forum te vinden waar je gewoon in kan praten en geen reclame maken. (cat)
    Dus ja, dan maak ik er wel één haha. :'D
    Wat hebben jullie vandaag gedaan? Iets grappigs of iets triest meegemaakt? : D

Ik heb vandaag echt lekker gegeten en ik heb op de training ook nog les gegeven, en aangezien ik echt superstreng bent daarin was iedereen gewoon tegen het einde supermoe. :'D
    Daar ben ik wel tevreden mee. :Y)

Vertel maar grapjes, intriges, schokkend nieuws of iets wat jou enorm irriteert.
    (krul)

Where there is a sea there are pirates...

Niemand wil Tokio Hotel Stories lezen )':
    Ik heb vanalles gedaan, maar heb weinig zin om het te typen.

Let it come and let it be

Ik ging twee uurjtes geleden nog even voetballen met een vriend en een vriendin van mij, gewoon nutteloos de bal overtrappen. Alleen was het gras nat en ik gleed uit, en toen was mijn broek nat ;D

We can't spend our lives waiting to live.

Haha inderdaad.
    50 topics met 'lees mijn verhaal!' en 50 topics met 'iemand verhalen voor me?'

Has no one told you she's not breathing?

Mijn dag was saai:Y)
    En 2 augustus komt zo snel dichtbij D:

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Ik heb mijn eerste wijk(ben postboden en heb 2 wijken) in een record tijd gelopen. Daar ben ik toch wel trots op.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Delirious schreef:
    Haha inderdaad.
    50 topics met 'lees mijn verhaal!' en 50 topics met 'iemand verhalen voor me?'

Je vergeet het Genre 'Harry Potter', voor de rest worden alle andere verhalen verwaarloosd )':

Let it come and let it be

Haha, wat goed (en soms ook minder goed xd) van jullie!

@ Aguamenti: hoe bedoel je 2 augustus?

Captain schreef:
    Haha, wat goed (en soms ook minder goed xd) van jullie!

@ Aguamenti: hoe bedoel je 2 augustus?

Kaak chirurg x]

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Haha, ik heb niks interessants gedaan.
    In de ochtend opgeruimd, veel, in de keuken, stofgezogen en alles.
    Een nieuwe laptop gekregen en sims erop gedownload haha.
    En gitaar gespeeld. x']]

@ hathaway; ik wil die sims ook. D:
    Maar ik maakte ene fout bij het downloaden en toen moest ik alles weer weg doen.
    D:

Hmm, ik ben vandaag met mijn brandwonden op de fiets gestapt. (Niet doen, nooit weer) Ben gaan shoppen, en heb voor de tv gehangen. En nu verveel ik me

Music is the new sex

Ik heb zandsculpturen gezien, en ik heb metmijn opa en oma chinees gegeten.

Food.

vanochten (njaaah vannamiddag) kot opgeruimd, 4 koppen thee gedronken en omdat we nog honger hadden vlug een spar binnengewipt (gistere laatste nacht genste feesteeeeh), dan naar huis gegaan en levenloos voor mijn pc gehangen :)

Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

Je weet al wat ik gedaan heb... en verder. Heb ik de hele avond in mijn warme bedje met een thermoskan thee naast me en een reep chocola aan de andere kant naast me gelegen. :9~

Ik heb gisteren 2 pakjes chocola opgegeten, echt verslaving. :9~