• Iemand enig idee waar ik een R4i kan kopen? In een gewone winkel zeg maar?

    Want ik heb al gekeken, maar kom enkel bij webshops terecht die nergens gevestigd zitten en ik zou het het liefst gewoon ophalen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Escritura schreef:
    :Y) Ik heb een R4 kaartje voor mn DS Lite, en die werkt goed.. alleen duurde eht een maand voordat ik hem had want hij moest van Korea komen :'D


    Ja, maar die kan weer niet in de DSi kwam ik net achter. Helaas.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ja, maar die kan weer niet in de DSi kwam ik net achter. Helaas.


    Ik zal kijken of ik die site voor je kan vinden, mss staan er R4i kaartjes op


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Antichrist schreef:
    Is dat zo'n kaartje voor je ds? Want die zijn dus verboden, daarom kun je ze alleen op het internet kopen.


    Let it come and let it be

    Antichrist schreef:
    Is dat zo'n kaartje voor je ds? Want die zijn dus verboden, daarom kun je ze alleen op het internet kopen.


    Jah antuurlijk zijn ze verboden, je meot dan je spellen downloaden als je zo'n kaartje koopt. maar goedkoper is het wel


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oh, en probeer deze site? Daar heb ik mn kaartje van


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Oh, en probeer deze site? Daar heb ik mn kaartje van


    Die had ik ook al gevonden ja ;p Maar duurt het echt een maand? Dat is wel lang..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.