• Eigenlijk vind ik het liefdesdrama van Severus & Lily gewoon zieliger en mooier dan Romeo & Juliet. Gewoon omdat Lily gewoon met een ander trouwt, waarna Severus haar lijk huilend in zijn armen neemt en haar zoon zeventien jaar lang beschermd.
    Heb mijn hele profiel daarom ook omgegooid, ik ben dankzij de zin "Severus Snape's last words were simply "Look at me", just to see Lily Evans' eyes once more" helemaal verliefd op hun drama o.o

    even om het een beetje nuttig te houden:
    Wat is jullie favoriete koppel uit Harry Potter? :D
    Deze hoeft niet per se te bestaan.


    -

    Lovelyxxx schreef:
    Snape & Lily, zo tragisch, zo mooi.

    Mijn favoriete koppel is Hermione en Ron. Lily en Snape zijn nooit echt samen geweest.


    Whaha dát dus :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Reducto schreef:
    (...)Ik vond dat echt triest. Ik vind het nog steeds erg. En harry verliest echt teveel mensen die een ouderfiguur voor hem zijn en dat vind ik eigenlijk ook triest voor hem.

    Ja echt, Lupos en Tops ook al. Arme jongen is het. Toch had Percy maar moeten sterven. :x

    Brianstorm schreef:
    (...)
    Ja echt, Lupos en Tops ook al. Arme jongen is het. Toch had Percy maar moeten sterven. :x
    echt hea. dat rotjoch. Die wemel moet ik nu es niet hea. Ben ik blij dat onze gave ook zorgt dat we het daar in eens zijn. En ik vond dat ook zo triest om die twee zo naast elkaar te zien liggen. Triestig gewoon. al die emoties.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 22:39 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    James en Lily zijn mijn favoriet c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Door de laatste film is iedereen hier opeens voor Sneep en Lily lijkt het wel. ^^
    Nee ik vind James en Lily toch het mooiste koppel dan. Vind dat ook wel een mooi verhaal eerlijk gezegd. Lily mocht hem 6 jaar lang niet en uiteindelijk komen ze toch bij elkaar! <3


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Jiles schreef:
    Door de laatste film is iedereen hier opeens voor Sneep en Lily lijkt het wel. ^^
    Nee ik vind James en Lily toch het mooiste koppel dan. Vind dat ook wel een mooi verhaal eerlijk gezegd. Lily mocht hem 6 jaar lang niet en uiteindelijk komen ze toch bij elkaar! <3

    Inderdaad ;D Snape is echt een ass geweest. Zowel tegen Lily als tegen Harry. Hij mag dan wel dapper zijn, een goed karakter had hij volgens mij niet. -let op de connotatie hier, hij was wel een goede man, hij had gewoon geen goed karakter-.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Lovelyxxx schreef:
    Snape & Lily, zo tragisch, zo mooi.

    Mijn favoriete koppel is Hermione en Ron. Lily en Snape zijn nooit echt samen geweest.


    Same ^^


    Take me to wonderland

    Brianstorm schreef:
    (...)
    Ja echt, Lupos en Tops ook al. Arme jongen is het. Toch had Percy maar moeten sterven. :x

    -out-


    ars moriendi

    Dat was zo hard mijn lievelingsstukje.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ze zuijn stiekem heel lief samen <3
    Mijn favo koppel uit HP zijn Draco en Neville <3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Raveleijn schreef:
    Snape en Lilly, dat verhaal is mooi ja.

    Ik vind Fred en George leuk, maar dan gewoon als broers, geen twincest. x D

    En anders als ik zo gauw iets moest bedenken, Draco en Harry.

    Drarry :9~:9~:9~:9~


    None but ourselves can free our minds.