• Heey!
    Hier mijn 4e filmpje op het forum :) dit is een oefenfilmpje, ik had dit nummer nog nooit echt gezongen en ook zeker niet met deze karaokeversie XD zoals jullie zien raak ik de tekst helemaal kwijt op het einde en zet ik de verkeerde tekst in op het verkeerde moment XD :X

    Begin en midden gaat dan nog wat beter maar rond het einde is het echt bar-slecht, just so you know :P

    volume kan beter wat luider want dan hoor je mijn stem beter aangezien geluid van mijn camera niet van goede kwaliteit is, of het is mijn stem die niet van goede kwaliteit is wahaa XD ( ben mega onzeker ) :$

    Aarshaar schreef:
    Jezus wat ben jij een leuk meisje om te zien. Even serieus, als ik een jongen of pot was, dan zou ik iets met je willen.
    Je stem is heel lief, heel zacht. Ik vind het echt wel mooi klinken, maar volgens mij ben jij héél onzeker over jezelf. Je moet kracht leren uitstralen en kracht te geven aan je stem.
    Op een podium kun je niet staan als onzeker meisje, dan vinden mensen je niet leuk. Je stem is awesome, nu nog kracht.


    Food.

    thnx :$ whahaha! Als ik zekerder ben zal ik ook echt live voor mensen willen, voor de camera is nog minder eng ( vind ik dan ) Na de zomervakantie gaat mijn lerares met mij een lied zingen, weet nog niet hoe en wat maar ze heeft een keer een filmpje van mij gezien op youtube,
    en nu wil ze met mij een lied zingen want we hebben een redeljk groot muzieklokaal met microfoons, geluidsysteem en boksen en alles wat erbij hoort XD maar ik durf niet!!!:|:| ze had me eerst beloofd, voordat ik haar de link gaf dat ze dan ook voor mij zou zingen xD Maar mevrouwtje heeft de belofte zelf wat aangepast want nu wil ze ineens samen met mij, nou poep! ik val letterlijk echt flauw dan, serieus ik word dan nog eens wakker in een coma daardoor!

    OT maar weer want ik lul echt een heel verhaal XD dus iemand nog advies? tips? commentaar en wat vinden jullie ervan?:$ is het echt wel aan te horen?

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 15:04 ]