• Heey!
    Hier mijn 4e filmpje op het forum :) dit is een oefenfilmpje, ik had dit nummer nog nooit echt gezongen en ook zeker niet met deze karaokeversie XD zoals jullie zien raak ik de tekst helemaal kwijt op het einde en zet ik de verkeerde tekst in op het verkeerde moment XD :X

    Begin en midden gaat dan nog wat beter maar rond het einde is het echt bar-slecht, just so you know :P

    volume kan beter wat luider want dan hoor je mijn stem beter aangezien geluid van mijn camera niet van goede kwaliteit is, of het is mijn stem die niet van goede kwaliteit is wahaa XD ( ben mega onzeker ) :$

    Jezus wat ben jij een leuk meisje om te zien. Even serieus, als ik een jongen of pot was, dan zou ik iets met je willen.
    Je stem is heel lief, heel zacht. Ik vind het echt wel mooi klinken, maar volgens mij ben jij héél onzeker over jezelf. Je moet kracht leren uitstralen en kracht te geven aan je stem.
    Op een podium kun je niet staan als onzeker meisje, dan vinden mensen je niet leuk. Je stem is awesome, nu nog kracht.


    Ik ben gemeen xoxo

    Aarshaar schreef:
    Jezus wat ben jij een leuk meisje om te zien. Even serieus, als ik een jongen of pot was, dan zou ik iets met je willen..


    Wat is dat nu weer voor commentaar? Discrimineren much?

    OT: Je stem is prachtig

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 20:12 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik vind dat je stem niet bij dit liedje past. Op sommige stukken lijkt het vals, maar dat ligt vast aan mij. ;3

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 20:12 ]


    comfort in c h a o s

    Escritura schreef:
    (...)

    Wat is dat nu weer voor commentaar? Discrimineren much?

    OT: Je stem is prachtig

    Dat is toch niet discrimineren? Dat is juist een huge compliment xd

    On; Je hebt een kinderlijke zangstem, maar dat neemt niet weg dat je onzuiver zingt. Je zingt juist zuiver en dat is af en toe best moeilijk met zo'n stem. Echt tof!

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 20:15 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Escritura schreef:
    (...)

    Wat is dat nu weer voor commentaar? Discrimineren much?

    OT: Je stem is prachtig

    Hoezo nou weer discriminerend. Ik zeg alleen dat ik haar ontzettend leuk vind en dat als ik mannelijk was of op vrouwen viel ik echt wel iets maar haar zou willen (op basis van haar uiterlijk).


    Ik ben gemeen xoxo

    Aarshaar schreef:
    (...)
    Hoezo nou weer discriminerend. Ik zeg alleen dat ik haar ontzettend leuk vind en dat als ik mannelijk was of op vrouwen viel ik echt wel iets maar haar zou willen (op basis van haar uiterlijk).


    Nee, dat vatte ik x] Ik beodel dat Pot een discrimineerd woord is. noem eht dan gewoon Lesbisch weet je.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Wat is dat nu weer voor commentaar? Discrimineren much?

    OT: Je stem is prachtig


    Ze geeft haar toch maar gewoon een compliment?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Escritura schreef:
    (...)

    Nee, dat vatte ik x] Ik beodel dat Pot een discrimineerd woord is. noem eht dan gewoon Lesbisch weet je.

    Pot is een andere naam voor lesbisch. Een vriendin van mij is lesbisch en noemd zichzelf ook gewoon 'een pot'.


    Ik ben gemeen xoxo

    wahaaa! ik vat het op als compliment hoorw:P de 1 gebruikt pot de ander lesbish, so be it :)

    OT XD ben erg blij met de reacties, ik hoop dat ik zelf nog wat zekerder word met het zingen, stomme is dat ik met heel veel dingen echt zeker ben over mezelf, maar met zingen........... :S:(

    Je hebt echt een leuke stem , maar wel kinderlijk maar dat is niet erg. En als je daar gewoon op oefent en gewoon meer zelfvertrouwen uitstraalt is het gewoon super. Ik vind het btw best wel een leuek filmpje! Hihi

    JChoo schreef:
    Je hebt echt een leuke stem , maar wel kinderlijk maar dat is niet erg. En als je daar gewoon op oefent en gewoon meer zelfvertrouwen uitstraalt is het gewoon super. Ik vind het btw best wel een leuek filmpje! Hihi


    Hahaa klopt, heb nog best een kinderlijke stem ( ben 18 jaar, word in oktober 19 ) en noujah...majah....nou goed XD weet niet wat ik eigenlijk nou wil zeggen XD

    buffyxangell schreef:
    (...)

    Bedankt wilde ik nog zeggen XD

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 22:15 ]

    Aarshaar schreef:
    (...)
    Pot is een andere naam voor lesbisch. Een vriendin van mij is lesbisch en noemd zichzelf ook gewoon 'een pot'.


    I don't like that word, maar whatever, 't is maar een woord.

    Escritura schreef:
    (...)

    Nee, dat vatte ik x] Ik beodel dat Pot een discrimineerd woord is. noem eht dan gewoon Lesbisch weet je.


    schat, wij potten of halve potten nemen dat echt niet discriminerend op hoor :') tzijn alleen degenen die nergens mee kunne lachen da da ni begrijpe.

    OT/ enorm mooie stem, alleen wat meer in de camera durven kijken. Het gaat je heus niet bijten ofzo hoor :)

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 22:26 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    (...)

    schat, wij potten of halve potten nemen dat echt niet discriminerend op hoor :') tzijn alleen degenen die nergens mee kunne lachen da da ni begrijpe.


    Ik kan met veel lachen maar daarmee niet :) En "wij potten of half potten"bestaat neit, het is gewoon jij. ik ben Lesbisch, en je spreekt niet voor mij. dankje.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.