• heey
    ik eet de laaste tijd niks en heb geen honger..en als ik honger heb drink ik water.dus nu is de vraag heb ik een eetprobleem??
    en dit is al zoo een 5 maanden ofzoo.. ik durf het pas nu te zeggen..ik schrijf dit ook jankent..
    dus..wat vinden julie der van?? ik kots niks uit ofzoo


    Some angels have no wings.

    Ik heb hetzelfde...

    ik weet ook niet hoe het komt x]


    Lalalalalalalala.

    ben je misschien voor die 5 maanden ziek geweest?
    want sinds ik de griep heb gehad heb ik dat namelijk ook. het is echt vervelend. als ik honger heb pak ik eten en lust ik het niet meer. ik kots ook niks uit.

    Uhm wel het is natuurlijk niet goed voor je om zo weinig te eten. Is er misschien in je thuissituatie waardoor je, je minder goed voelt?? Of ben je ergens gestrest over? Verder als je honger hebt, stop dan met het drinken van water, maar eet gewoon iets. Dan krijg je in elk geval nog iets binnen qua eten. Maar ik zou zeggen, ga naar de dokter. Misschien is er iets ofzo. Ik zou het anders ook niet weten.
    xoxo Nicole


    Why don't you break my heart

    maar als ik eet voel ik me vies..en vraag niet waaerom nat ik houd echt van chocolade enzoo en ik was neit ziek..dus HLEPP...en me ouders willen me bij zoo een geval neer zetten..omg help..want ze denken dat ik me zelf ana het uithongeren ben..(huil)


    Some angels have no wings.

    Hmm.. het zou wel een eetprobleem kunnen zijn ja. Lust je weinig? Of juist heel veel??

    Want ik lust heel weinig, waardoor ik ondergewicht heb/had. Ik zit nu op het randje zegmaar. Vorig jaar woog ik ook iets van 32,5 en nu 47,5. Ik ben daarvoor naar een psycholoog gegaan en nou heb ik van die thuisobservatie mensen. Ik eet nu steeds beter, en vroeger was ik altijd kieskeurig met eten. Bijvoorbeeld dat er geen prut in de soep mag zitten. Nu denk ik; Het boeit me niet wat voor prut er in de cup-a-soup zit

    Ik zou zeggen, ga naar een psycholoog. Nee, dan ben je geen raar mens dat anders is, een psycholoog probeerd je te helpen door te luisteren naar je verhalen;)


    a figment of your imagination

    Weet je, het klinkt gefreakt ofzo, maar ik wou dat ik in je plaats was!
    Achja, het is natuurlijk erg, maar ik vind mager zijn mooi.
    <3.


    -

    Hmm ik zou naar de dokter gaan, misschien kan die iets vinden? Ik zou het eerlijk gezegd niet weten


    Why don't you break my heart

    Weet je, het klinkt gefreakt ofzo, maar ik wou dat ik in je plaats was!
    Achja, het is natuurlijk erg, maar ik vind mager zijn mooi.
    <3.


    Dat ga je hier toch niet neer lopen zetten:S.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Als je zelf denkt dat je een eetziekte hebt is mss een teken dat je het juist niet hebt, wnt die mensen denken echt dat ze dik zijn terwijl ze superdun zijn
    maar ik zou het echt niet weten sorry :$

    ik moet met zoo een geval praten van de week allen ik heb der echt geen zin in want i kheb gewoon geen honger..
    dus i kweet het cht niet..het gaat al zoo 5 maanden..en dat mager zijn mooi me hoela.. ik wil geen wandelent lijk zijn ofzoo..


    Some angels have no wings.

    OMG!!
    Hoe hou je dat vol :O
    Waarom drink je als je honger hebt water.
    Water vult voor geen meter :O
    Hmm nou ja miss als je heel veeel water drinkt.:P

    En je ouders dan merken die niks? :|

    Maar goed:
    Ik krijg het idee dat je wel wilt eten
    Probeer het dan langzaam aan op te bouwen.
    Begin met iets kleinst een appel, een boterham, wat lekkers verzin wat :P
    En neem steeds een beetje meer.

    Tuurlijk vind ik dunne mensen mooi.
    Maar dan moeten ze OOK iets uitstrallen.
    Als je niet eet dan straal je dat ook uit, ookal wil je dat niet.
    Dus als je het doet om mooier te worden of te zijn of zo.
    Bedenk dan dat je mooier bent als je gezond bent. (een eetprobleem is niet gezond ;))
    Probeer dan te sporten. (moet ik ook gaan doen maar haat het :@(A):P)
    En eet als tussen doortjes fruit.

    Jemig ik klink egt slim :O (nerd)
    Schijnberdriegt:P
    Ach boeie.

    Suc6.


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    Ik geloof dat hj iets langer is geworden dan bedoelt :$
    Sorry (A)


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    ik eet ook bijna niks meer XD
    alleen als het pizza is XD <3

    Waarom eet niemand iets? :|
    O,o
    xD


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    Waarom eet niemand iets? :|
    O,o
    xD

    IK EET ! IK EET HEEEL VEEEL !
    En neen ik ben niet dik xD , ik eet een beetje van alles , niet een hele portie. En heel veel fruit en groeneten , en gewoon ...
    En als ik smorgins niets eet , van ik flauw denk ik .
    Niet eten is echt niet gezond hoor, en later ga je dan ook nog veel problemen krijgen met je gezondheid nu ook want dan krijg je niet genoeg voeding binnen en word je moe , je haren worden dof , je nagels breken af....
    Aan degene die dit topic opende , eet je niet omdat je je tedik vind of omdat je echt gewoon geen honger hebt?