• Die geweldige thuishulp kwam langs en wat een lapzwans is dat. Ik haat hem, ik haat hem echt. Als hij mijn hulp moet zijn, dan gaat het dus nooit beter he. Tenzij ik hem als menselijk boksbal mag gebruiken, want wat een eikel is dat zeg.
    Ik vertelde dus dat ik het niet zag zitten om met hem te gaan praten over mij, over mijn problemen en over mijn geheiemen, omdat ik hem niet vertrouw. Eerste indruk is voor mij heel belangrijk en mijn eerste indruk van hem was ontzettend slecht. Zegt hij doodleuk: 'Dat maakt niet uit, we gaan gewoon verder.' Aha, hulp zonder vertrouwen. Fijn

    Gelukkig is er vandaag nog wel iets heel goeds gebeurd, ik heb bijna twee woede aanvallen door die kerel gehad, maar ik kon het inhouden. Dat is nog nooit in mijn leven gebeurd dat ik een woedeaanval binnen kon houden en nu zelfs twee keer achter elkaar. Ik moet eerlijk toegeven dat ik mezelf helemaal op zat/zit te vreten, maar goed. Het is een begin.
    Volgens mij zit hij hier nog steeds beneden en als hij niet snel oprot krijgt hij een klap zo.
    Even voor de duidelijkheid, ik ben nu niet chagrijnig, ik wil gewoon die kerel uit dit huis hebben. Helpen jullie mee? ; D


    Ik ben gemeen xoxo

    Kun je niet vragen of je een ander wil? Lijkt me inderdaad logisch om een betrouwbare thuishulp te hebben, same goes for een dokter of rij-instructeur.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Kun je niet vragen of je een ander wil? Lijkt me inderdaad logisch om een betrouwbare thuishulp te hebben, same goes for een dokter of rij-instructeur.

    Dat vroeg ik dus, maar dat wil hij dus niet doen.
    Dan gaat hij maar lekker met mijn ouders praten, maar hij hoeft niet in mijn buurt te komen. Woede-aanval-opwekker dat ie is.


    Ik ben gemeen xoxo

    ik kom eraan, 5 minutes met mij en hij rent weg...gillend :Y)
    oke nee, even serieus, kun je niemand anders vragen? Want zoals je al zei hulp zonder vertrouwen is niets waard.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Astarte schreef:
    ik kom eraan, 5 minutes met mij en hij rent weg...gillend :Y)
    oke nee, even serieus, kun je niemand anders vragen? Want zoals je al zei hulp zonder vertrouwen is niets waard.

    Dat vroeg ik dus, maar dat kan schijnbaar niet. Dan maar geen hulp, want die kerel roept alleen maar nare gevoelens bij mij op.


    Ik ben gemeen xoxo

    Hmm, hem met je ouders laten praten is misschien wel een goeie optie, iig het proberen waard. Misschien heeft hij zoiets van: naar zo'n 15-jarige kutpuber hoef ik niet te luisteren, maar hij zal vast wel z'n oren openen voor je ouders :]
    Hoop ik.. :/


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Hmm, hem met je ouders laten praten is misschien wel een goeie optie, iig het proberen waard. Misschien heeft hij zoiets van: naar zo'n 15-jarige kutpuber hoef ik niet te luisteren, maar hij zal vast wel z'n oren openen voor je ouders :]
    Hoop ik.. :/

    Ik ben zestien ; p.
    Ze zijn net weg, mijn moeder vertelde me dat ik niet meer met hem hoef te praten. Ik krijg een psychologisch onderzoek om uit te wijzen of ik een stoornis heb, autistisch ben en volgens mij ook iets over ADHD. Er word agressietraining ingeschakeld en er word onderzocht of ik een trauma heb.


    Ik ben gemeen xoxo

    Wat een bal, hoeken die gast! :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ORIGLIASSO schreef:
    Wat een bal, hoeken die gast! :Y)


    To infinity and beyond •

    C18 schreef:
    Kun je niet vragen of je een ander wil? Lijkt me inderdaad logisch om een betrouwbare thuishulp te hebben, same goes for een dokter of rij-instructeur.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'