• http://www.escapistmagazine.com/news/view/111884-Chinese-Parents-Sell-Kids-To-Fund-Gaming-Habits

    Is een Engels artikel, dus ik geef een samenvatting.

    In dat artikel staat dat een stel hun drie kinderen verkocht heeft (de dochter voor $500 en de twee zoons voor ieder $4600) zodat ze meer geld hadden voor internet cafes om te gamen. De drie kinderen werden allemaal kort na hun geboorte verkocht (behalve de jongste, die werd pas na het tweede kind, het meisje, verkocht. In een ander artikel stond overigens ook nog dat de ouders enkele dagen na de geboorte van ieder kind de kinderen alleen thuislieten en naar een internetcafe 30 km verderop gingen)

    Beide ouders zijn nog onder de 21 (dus je hebt hier twee net-niet-meer-tieners met drie kinderen) en liepen tegen de lamp doordat de moeder van een van de twee ouders opmerkte dat ze plotseling geen kinderen meer hadden en hen aangaf aan de politie.

    Eenmaal gearresteerd beweerden ze dat ze niet wisten at het illegaal is om je kind te verkopen, en dat ze hun kinderen niet wilden opvoeden. Ze wilden hun kinderen gewoon verkopen voor een beetje geld.


    Pure waanzin. En dom. En een slecht idee. wtf, ze zijn raar xD De site is trouwens betrouwbaar, en sommige van de bronnen ook, dus het is hoogstwaarschijnlijk waar. Rare mensen zijn er op de wereld :8

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 11:07 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Ja joh, natuurlijk, we nemen een kind en als 't niet bevalt doen we ze maar gewoon weg. Jezus christus, doe normaal :x
    Ik zag gisteren ook op tv, was een vrouw verliefd geworden en die wilde trouwen met een man, maar die wilde geen kinderen en ze had twee zoontjes. Nou, die moesten dus weg. Ze zet ze vast in hun kinderzitje in de auto en laat die auto zo het meer inrollen, zijn ze langzaam verdronken. Gebeurd in 1995, ze kreeg 30 jaar celstraf (Dat is godverdorrie langer dan die kerel in Noorwegen, he!)

    Ik snap niet hoe mensen dat met hun kinderen kunnen doen. Ik snap 't gewoon niet. Het zijn je kinderen! :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    BeSlytherin schreef:
    ._.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Prongs schreef:
    --'
    Sommige mensen zouden zich gewoon niet mògen reproduceren.


    None but ourselves can free our minds.

    Soundeffect schreef:
    Ja joh, natuurlijk, we nemen een kind en als 't niet bevalt doen we ze maar gewoon weg. Jezus christus, doe normaal :x
    Ik zag gisteren ook op tv, was een vrouw verliefd geworden en die wilde trouwen met een man, maar die wilde geen kinderen en ze had twee zoontjes. Nou, die moesten dus weg. Ze zet ze vast in hun kinderzitje in de auto en laat die auto zo het meer inrollen, zijn ze langzaam verdronken. Gebeurd in 1995, ze kreeg 30 jaar celstraf (Dat is godverdorrie langer dan die kerel in Noorwegen, he!)

    Ik snap niet hoe mensen dat met hun kinderen kunnen doen. Ik snap 't gewoon niet. Het zijn je kinderen! :/


    ... Wow, dat is echt ziek! Met die vrouw moet iets echt mist zijn geweest :|


    quidquid excusatio prandium pro

    Sick.


    Has no one told you she's not breathing?

    Dat is ziek.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik vind dat echt zoo triest.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ziek gewoon , wel zielig voor de kindjes...


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.