• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen gaan tegenwoordig bij elk schrammetje al naar de dokter.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Poseidon schreef:
    Nee, niet iedereen maakt van een mug een olifant.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Nee Ik ga bijna nooit naar de dokter. Dan moet er al echt iets ernstigs zijn anders vind je mij daar niet.
    Maar jah zo ben ik en ieder persoon is anders


    People are beautiful, just the way they are

    Ja en daar erger ik mij dood aan, seriously.
    Verkouden? Koop zakdoekjes.
    Pijnlijke knie? Draag een steunverband.
    Keelpijn? Neem een tabletje.
    Serieus, de mensen kunnen tegenwoordig nergens meer tegen.


    Has no one told you she's not breathing?

    Pff ja sommigen wel. Strontirritant. Ik niet. ;p


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Oneens.


    Tinka & Ghunter.

    Niet iedereen, maar dat is juist wel goed, niet altijd hoor. Bij héél kleine dingen gaan ze ook al, maar soms kan je beter te vroeg dan te laat gaan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    mijn zus? Jup
    Ik? Nooohh


    Cool, neat, swell -Cry

    Het verschilt per persoon, sommigen gaan al jaren om het minste naar de dokter en anderen gaan al jaren zelden naar de dokter als ze wel iets serieus hebben.

    Lovelyxxx schreef:
    Nee, dat verschilt per persoon.

    Dat is bij iedereen anders
    Ik in ieder geval niet, maar ja, misschien telt dat niet echt mee want mijn vader is verpleger, dus ga ik héél snel naar hem. Maar voor het meeste zou ik ook niet naar de dokter gaan.
    En mijn nonkel helemaal niet, die gaat zelfs niet als hij iets ernstig heeft en papa zegt dat hij moet gaan. Tot hij gewoon in het ziekenhuis belandt. Dàt is pas dom


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Assassin schreef:
    Heel veel mensen wel. (cat) Vroeger durfden ze dat echt niet, tegenwoordig gaan ze al als hun grote teen wat dikker is dan normaal.

    Vooral ouders met jonge kinderen, rennen al naar de dokter omdat hun kind niest, en dat is echt zo!


    Food.

    Ja hé dat is waar! Ik ben na anderhalf jaar pas naar de dokter geweest voor iets, moest ik blijkbaar veel eerder. Nu last van mijn rug, maar het is toch altijd rusten en dan gaat het weer over? C'mon, ik kan er niet tegen als mensen dat doen --'


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 11:26 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oneens, heel erg oneens.

    Ja mijn moeder is een gezondsheidfreak en loopt om de ene koorts al naar de dokter.
    Maar dat verschilt per persoon uiteraard.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.