• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen gaan tegenwoordig bij elk schrammetje al naar de dokter.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Charlatan schreef:
    (...)
    Maar je hebt ook nog een aandoening/syndroom waarbij mensen onbewust aandacht vragen door voor te doen dat ze ziek zijn, terwijl zij dat eigenlijk ook echt ervaren. De lichamelijke klachten en al. Kan alleen niet op de naam komen :'D

    Edit: Münchhausen by proxy, zo heet 't

    Dat was volgens mij wat ik zocht.
    Maar ik heb ooit zoveel ziektebeelden tegelijk moeten leren, ik ze door elkaar durf halen. Dus ik gaf alleen maar korte beschrijving zodat ik het niet fout ging zeggen. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Dat was volgens mij wat ik zocht.
    Maar ik heb ooit zoveel ziektebeelden tegelijk moeten leren, ik ze door elkaar durf halen. Dus ik gaf alleen maar korte beschrijving zodat ik het niet fout ging zeggen. x]

    Heheh. Same here, hoor :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    MrsLovett schreef:
    Eens, na ja de meeste dan.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    EMIN3M schreef:
    Eens, omdat ze gek gemaakt worden door de overheid en iedereen dat je aids hiervan krijgt en kanker daarvan.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Nee(joehoe)


    I´m nothing special.

    Dat verschilt per persoon. Er zijn mensen die met elk klein dingetje al naar een dokter gaan, terwijl anderen liever even afwachten.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Eh, niet dat ik weet.
    Ik bagatelliseer altijd alles om ervoor te zorgen dat ik er niet heen hoef.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sommige mensen wel ja. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik val er dan toch niet onder...
    Ik hààt dokterbezoeken.
    Hoe minder ik bij de dokter moet komen, hoe beter


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik kom er best vaak, omdat ik klachten heb zonder reden D:
    En dan nemen ze weer bloed af en kunnen ze weer niets vinden, en dan krijg ik maar een willekeurig medicijn en moet ik na een week terugkomen omdat het niet gewerkt heeft etc.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik absoluut niet. Ik haat dokters. En het stinkt er altijd zo vies! Ik moet bijna kotsen voor de stank. Het is dat ik een diep gat in mijn voorhoofd had, dat met spoed gehecht moest worden, anders had ik vandaag kunnen zeggen dat ik al 6 jaar niet meer naar de dokter ben geweest;)


    I can't ever stop crying.

    Ja, mensen gaan al om het kleinste dingetje naar de dokter, terwijl je door goed naar je lijf te luisteren het gewoon zelf kunt oplossen. Medicijnen en shit zijn echt onzin, werkt niet 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    zoals mijn signature zegt, je kan beter zeker zijn dan onzeker


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Oneens.


    Olive

    Toch niet heb er ondertusse al 20duizend op mijn armen (van mijn werk) en ben nog steeds niet naar de dokter geweest. Maar het klopt wel dat we soms te snel naar de dokter gaan of te snel een pil of siroop voor iets pakken...


    When I was born the devil said damn competition >.<