• De titel spreekt wel voor zich, denk ik. Ik zal de stemmen bijhouden, ik ben benieuwd. :'D


    Engelse; ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| |||||
    Nederlandse; |||||
    Beide/Geen mening/Anders; ||||| |||

    Edit; De Engelse namen lopen nog steeds heel erg voor, maar er zijn toch wel mensen die de Nederlandse mooier vinden. :'D

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 17:13 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Rowling schreef:
    Van sommige personen de Engelse, en van sommige weer de Nederlandse. Maar in een verhaal gebruik ik de Engelse namen ;p


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Het hangt er vanaf.. Ik vind de Engelse namen in een Nederlands verhaal zo krom staan.

    dus voor een Engels verhaal de Engelse namen
    en voor een Nederlands verhaal de Nederlandse namen

    Beide eigenlijk.
    Ik gebruik Nederlandse namen eerder dan Engelse in een Nederlands verhaal. Je gebruikt toch geen Nederlandse namen in een Engels verhaal?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    nederlands want ik onthoud de Engelse niet 8D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    nederlands want ik onthoud de Engelse niet 8D


    Gefeliciteerd, je bent de allereerste die de Nederlandse namen liever heeft. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Beide


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Engelse


    (Be)lieve in (you)rself

    Engelse


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    Square schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd, je bent de allereerste die de Nederlandse namen liever heeft. :'D
    _O_. Ik ben niet goed in namen en als ik dan ook nog de engelse moet weten @.@


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    De Engelse namen zijn mooier, maar passen minder goed in de Nederlandse context.
    JKR heeft er zo veel betekenissen aan gegeven, dat het wegvalt, zodra je de Engelse namen in een Nederlandse tekst zet.
    Vind ik dan.
    Dus ik zeg de Nederlandse.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    CowardlyLion schreef:
    De Engelse namen zijn mooier, maar passen minder goed in de Nederlandse context.
    JKR heeft er zo veel betekenissen aan gegeven, dat het wegvalt, zodra je de Engelse namen in een Nederlandse tekst zet.
    Vind ik dan.
    Dus ik zeg de Nederlandse.

    Ik ben niet allen _O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Engelse!


    We're all dancing to the same sad song.

    Hooligan schreef:
    Engels, obviously.


    Trust me. I'm the doctor

    Charlatan schreef:
    Engelse


    Hope goes lost but never dies.

    Engelse namen


    As travars