• Jason White (Matt Lewis) is een Britse 16-jarige jongen die altijd geplaagd werd door zijn nerd-uiterlijk. Wanneer hij naar Amerika verhuist om willen dat zijn vader daar werk had stort zijn wereld weer eens in. Wanneer hij daar naar school moet ontmoet hij de 16-jarige Alexandra. Alexandra is een ruig type en heeft ook en ruig vriendje genaamd Damon. Hij doet zoals de meeste ruige gasten aan Streetracen. Maar als er een ongeluk gebeurt barst er een grootte oorlog los.


    Nodig

    Vriendin van iedereen: Avril
    Liefje van beste vriend Alexandra: Sanity
    Beste Vriend van Jason: Styles
    Vriendin Damon: OffTheRecord
    De Bitch van school: SjuulMusic
    Andere (verzin maar zet ze wel in het verhaal, meerdere mogen hier) : Sanity
    [/b]

    Moet ik weten

    Rol:
    Naam:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Verliefd / Cruch? :
    Hobby:
    Extra:


    A Hole In The Road




    Waarom Matt Lewis,ik vind hem best wel nice daarom dus dat hij Jason is ^^, Je moet hem voorstellen zoals ik Jason ga beschrijven ^^
    Enjoy...

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 21:37 ]


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Ik heb wel een ideetje voor de bitch van de school:

    Rol:Bitch van de school
    Naam: Brooke
    Volledige naam:Anderson
    Bijnaam:Brooklyn
    Leeftijd: 16 jaar jong
    Karakter:Verbergt haar onzekerheid door zich groot op te stellen. Eigenlijk is ze best onzeker en ze heeft een grote zwak voor Harry Callait, een populaire footballplayer.
    Uiterlijk:Blond haar en blauwe ogen, je kent het wel.
    Verliefdheid:Heeft een crush op Harry Callait, die haar (zonder dat ze het weet) verschrikkelijk arrogant vindt.
    Hobby:Cheerleaden, dingen met vriendinnen doen en feesten.

    http://www.gunk.be/attachments/gunktv-nieuws-polls-en-magazines/759d1265718022-actrice-hayden-panettiere-gaat-zingen-hayden.jpg


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Rol: Beste Vriendin.
    Naam: Sierra Malcolms.
    Volledige naam:Sierra Hayley Maria Malcolms
    Bijnaam: S.
    Leeftijd: 17
    Karakter: Stoer tegen de buitenwereld, maar ze heeft eigenlijk een heel klein hartje. Het liefst wil ze zorgen dat iedereen het naar zijn zin heeft.
    Uiterlijk + foto: Klik. Best klein, maar ze heeft wel lange benen en brede schouders. Bruine ogen, met lange zwarte wimpers. Haar haar zit meestal heel rommelig.
    Verliefd / Cruch? :Nop. Misschien later?
    Hobby: Gitaar spelen, en muziek schrijven.
    Extra: Ze wil rockster of chirurg worden.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 18:56 ]


    Food.

    klopt vriendin Damon wel?


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Rol: Vriendin Damon
    Naam: Mary-Kate
    Volledige naam: Collister
    Bijnaam: Kate
    Leeftijd: 17
    Karakter: Kate is een meisje dat graag een jongen in haar leven heeft. Ze speelt altijd hard-to-get maar weet uiteindelijk toch nog haar doel te bereiken. Kate zal nooit een blad voor de mond houden en alles wat haar dwars zit zeggen. Soms kan ze overkomen als een ijskoningin, terwijl ze dat eigenlijk niet echt is. Ok, soms heeft ze wat bitchy trekjes en komt ze arrogant over, toch houdt ze ook nog van kleine dingen in het leven. Kate valt meestal voor iets ruigere jongens die af en toe wat romantisch doen. Ze is al erg vaak gekwetst geweest, maar ze gelooft dat ze er alleen maar sterker van kan worden. Kate heeft 's ochtends ook vaak een ochtendhumeur dat ze niet onder stoelen of banken kan steken. Ze is dol op lachen, plezier maken, dansen en jongens. Iets waar ze echt niet tegen kan, zijn leugenaars en mensen die dieren mishandelen. Zelf is ze een vegetariër in hart en nieren. Ze droomt er van om later een eigen dansschool te openen.
    Uiterlijk + foto:

    Kate is 1m72 en heeft lange rosse haren. Haar felgroene ogen passen goed bij haar licht getinte huid. Ze ziet er ouder uit dan ze is, maar dat vind ze niet zo erg, aangezien ze dan in clubs kan en mag drinken. Kate heeft een erg slanke lichaamsbouw en weegt zo'n 54 kg.
    Verliefd / Cruch? : Ze is momenteel niet verliefd en wacht tot er iemand haar hartje komt veroveren.
    Hobby: Dansen en af en toe wat zingen in een karaokebar.
    Extra: Kate is enigskind. Vroeger is ze mishandelt geweest door haar moeder, vandaar dat ze in een pleeggezin zat. Haar vader heeft ze nooit gekend omdat haar moeder van hem weg ging, nog voordat ze wist dat ze zwanger was.


    Laat je weten of ik de rol heb? :)

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 19:04 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rol: Zusje van Damon.
    Naam: Sophia
    Volledige naam: Sophia Clarissa achternaam Damon.
    Bijnaam: Clary
    Leeftijd: 15
    Karakter: Ze is een lief bescheiden meisje, maar als ze haar zin niet krijgt dan is ze een probleem. Ze is lastig voor haar ouders, soms ook voor haar broer, maar ze weet dat hij het niet altijd erg vindt. Clary is meestal verlegen, maar als er iemand die nieuw is, dan staat ze te springen om iemand te helpen. Ze is niet zoals haar broer, en toch is ze wel wild. Ze kan niet liegen, waardoor ze altijd alles eerlijk zegt en daar komt ze meestal juist door in de problemen. Bovendien kan ze heel eigenwijs zijn en is ze heel erg een meisje meisje, waar mensen om kunnen lachen. Ze houdt absoluut niet van insecten en gaat al gillen als er een spin bij haar in de buurt komt.
    Uiterlijk + foto:



    Clary heeft lang blond haar, met meestal een haarband. Meestal heeft ze een jurk aan. Ze heeft bruine ogen, een mooie neus en volle lippen. Ze is 1m 75 en slank.
    Verliefd / Cruch? : een van de vrienden van haar broer.
    Hobby: Met hem iets doen, wat niet kan, waardoor ze dan de rest van de dag vervelend is. Dansen, plezier maken met vriendinnen, op avontuur gaan.
    Extra: Florence heeft een obsessie met jurken en haarbanden.

    Mag je er meer invullen?

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 19:44 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Rol:Beste Vriend Jason
    Naam:Florian
    Volledige naam:Florian Dexter Von Monroe
    Bijnaam:Flow
    Leeftijd:17
    Karakter:Flow is een jongen die vaak word gezien als verlegen en teruggetrokken. Iets wat Flow totaal niet van ziczelf vind. Hij is soiciaal en altijd in voor een praatje en kan uitstekend voor zichzelf opkomen. Wel is hij een jongen die niet graag in de belangstelling staat of de aandacht trekt. Hij doet wat hij denkt dat goed is en heeft een heel uitgesporken mening.
    Uiterlijk + foto:


    ~Flow is 1.80 lang en heeft een dun postuur. Hij heeft donkerblond haar wat vaak wild alle kanten opstaat. Hij heeft diep grijze ogen die vaak als boekdelen spreken.
    Verliefd / Cruch? :Flow is iemand die nog totaal niet bezig is met liefde, en laat alles maar op zich afkomen.
    Hobby:Flow is een jongen die graag zijn leven vastlecht. dit doet hij door middel van zijn fotocamera. Het liefst loopt hij er de helle dag mee rond en maakt hij van alles en iedereen prachtige foto's. ook gamed hij graag of staat hij op een skateboard.
    Extra: Flow is opgegroeit bij zijn oom, maar beschoud deze meer als vriend. Zijn vader heeft hij nooit gekend en zijn moeder ziet hij regelmatig. maar omdat deze niet voor hem kon zorgen door haar depresie, nadat ze was verlaten door haar man heeft ze de voogdei overgedrachen aan haar broer. ondanks dit heeft Flow een normale en liefdevolle jeugd gehad.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 19:53 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    Ik wil zo beste vriend jason invullen. Maar dan moet ik even op de pc. Want op mijn mobiel gaat dat een beetje lastig ;3


    Is goed ^^


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Sanity schreef:
    Rol: Zusje van Damon.
    Naam: Sophia
    Volledige naam: Sophia Clarissa achternaam Damon.
    Bijnaam: Clary
    Leeftijd: 15
    Karakter: Ze is een lief bescheiden meisje, maar als ze haar zin niet krijgt dan is ze een probleem. Ze is lastig voor haar ouders, soms ook voor haar broer, maar ze weet dat hij het niet altijd erg vindt. Clary is meestal verlegen, maar als er iemand die nieuw is, dan staat ze te springen om iemand te helpen. Ze is niet zoals haar broer, en toch is ze wel wild. Ze kan niet liegen, waardoor ze altijd alles eerlijk zegt en daar komt ze meestal juist door in de problemen. Bovendien kan ze heel eigenwijs zijn en is ze heel erg een meisje meisje, waar mensen om kunnen lachen. Ze houdt absoluut niet van insecten en gaat al gillen als er een spin bij haar in de buurt komt.
    Uiterlijk + foto:



    Clary heeft lang blond haar, met meestal een haarband. Meestal heeft ze een jurk aan. Ze heeft bruine ogen, een mooie neus en volle lippen. Ze is 1m 75 en slank.
    Verliefd / Cruch? : een van de vrienden van haar broer.
    Hobby: Met hem iets doen, wat niet kan, waardoor ze dan de rest van de dag vervelend is. Dansen, plezier maken met vriendinnen, op avontuur gaan.
    Extra: Florence heeft een obsessie met jurken en haarbanden.

    Mag je er meer invullen?


    Tuurlijk meerderen mogen ^^


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Smil3 schreef:
    (...)

    Is goed ^^

    heb hem ingevult., ;3
    -en ik wist niet wat je met vriendin benste vriend bedoelde dus dat heb ik nog maar even achterwege gelaten, bij verliefd, crush.,?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    heb hem ingevult., ;3
    -en ik wist niet wat je met vriendin benste vriend bedoelde dus dat heb ik nog maar even achterwege gelaten, bij verliefd, crush.,?

    Aha ik zie wat je bedoelt maar dat ik bedoelt voor de beste vriend van Alexandra ;)


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Smil3 schreef:
    (...)
    Aha ik zie wat je bedoelt maar dat ik bedoelt voor de beste vriend van Alexandra ;)

    oke, dan is het goed zo.
    Bedankt voor de rol., ;3
    wil je me laten weten als hij online staat?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rol: Liefje van beste vriend Alexandra.
    Naam: Isabelle
    Volledige naam: Isabelle Amore Fi' vera
    Bijnaam: Izzy
    Leeftijd: 16
    Karakter: Izzy houdt heel veel van de winter, de sneeuw en de kou. Izzy is rustig, kalm, een soort van ying bij alle wilde jongens, wat ze rustiger houdt als ze er is. Meestal is Izzy te vinden met een boek of schetsblok ergens waar het rustig is of gezellig. Ze vind het leuk om bij de jongens te zijn en is absoluut niet van nieuwelingen, maar ze vindt het te onaardig om te laten merken. Izzy kan niet goed tegen ruzie, waardoor ze dan wegloopt, want ze wil er ook niet in verstrikt raken.
    Uiterlijk + foto:


    Ze is 1.81 en slank. Ze heeft lange bruin haren die om haar ovale gezicht vallen. Ze heeft mooie roze lippen en rechte neus, haar ogen zijn donker blauw. Ze heeft meestal een spijkerbroek of rokje aan.
    Verliefd / Cruch? : Ja, Jeff.
    Hobby: Piano, gitaar, dansen, uitgaan met vrienden en Jeff.
    Extra: Izzy kan niet tegen rook.

    zo goed?

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 20:52 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Sanity schreef:
    Rol: Beste vriendin van beste vriend Alexandra.
    Naam: Isabelle
    Volledige naam: Isabelle Amore Fi' vera
    Bijnaam: Izzy
    Leeftijd: 16
    Karakter: Izzy houdt heel veel van de winter, de sneeuw en de kou. Izzy is rustig, kalm, een soort van ying bij alle wilde jongens, wat ze rustiger houdt als ze er is. Meestal is Izzy te vinden met een boek of schetsblok ergens waar het rustig is of gezellig. Ze vind het leuk om bij de jongens te zijn en is absoluut niet van nieuwelingen, maar ze vindt het te onaardig om te laten merken. Izzy kan niet goed tegen ruzie, waardoor ze dan wegloopt, want ze wil er ook niet in verstrikt raken.
    Uiterlijk + foto:


    Ze is 1.81 en slank. Ze heeft lange bruin haren die om haar ovale gezicht vallen. Ze heeft mooie roze lippen en rechte neus, haar ogen zijn donker blauw. Ze heeft meestal een spijkerbroek of rokje aan.
    Verliefd / Cruch? : Ja, maar dat is geheim.
    Hobby: Piano, gitaar, dansen, uitgaan met vrienden.
    Extra: Izzy kan niet tegen rook.

    Oeps ik heb daar iets vergeten aan te passen het moet niet Vriendin van Beste vriend Alex zijn maar het Liefjuu van Haar Beste vriend Ö Srrrrrry


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things