• Jup, ik zoek stories.
    Ik wil in ieder geval géén: Voetbal, pro ana, hungergames,

wat ik wel wil: Justin Bieber, Harry Potter, Draco Malfoy, Ronald Weasley, George Weasley, Fred Weasley, Blaise Zabini, Seth Clearwater, Jacob Black, Edward Cullen, Jasper Hale...dat was het geloof ik.

Het liefst een verhaal dat al drie hoofdstukken heeft en goede spelling.

Oke, ja dat was het(flower)

Yesterday is history, today is a gift and tomorrow is a mystery

You don’t Understand |•| Jasper Hale
    I Didn’t Tell You ¦Wolfpack¦
    En eerdaags start ik een Edward Cullen verhaal, hier is alvast een link: {Hij doet het nog niet, pas als ik hem activeer} Run Away from the Past ¤ Edward Cullen

We sing because we can't speak anymore.

Alle Dorpelingen zijn bang voor Villa Verena, ook we de vervloekte villa genoemt. Als de jonge Safier dood gevonden word, en de oorzaak niet bekend is, gaat de jonge reporter Sasja op onderzoek uit. Langzamerhand komt ze achter de waarheid van het huis en de familie van Safier. Maar hierdoor komt haar eigen leven ook in gevaar.

Our secret love .- Justin Bieber

Wishing and hope that makes you dreams come true ;)

The truth of our friendship (Twilight)

Nessie ontdekt dat ze verliefd is op haar beste vriend Jacob. Omdat ze hun vriendschap niet wil verpesten negeert ze haar gevoelens. Maar of dat wel zo een goed idee is? Ze date andere jongens maar kan Jake niet vergeten. Gelukkig kan ze alles kwijt aan haar nieuwe beste vriendin. Of toch bijna alles, want het fiet dat haar ouders vampier zijn en Jacob weerwolf kan ze aan niemand kwijt. Maar wat als haar vriendin zelf ergere problemen heeft?

Deze heeft wel al vrij veel hoofdstukjes (60-tal) van ongeveer 500 woorden :)

We've waited long enough to be happy

Mijn kijk op de ontmoeting van Alice en Jasper. Hoe ze elkaar leren kennen en hoe ze uiteindelijk beslissen om naar de Cullens te gaan.
    Mary Alice Brandon wordt wakker in een heel nieuw lichaam, een vampierenlichaam. Van haar mensenleven kan ze zich niks meer herinneren. Eén ding weet ze zeker, de onbekende blonde jongen uit haar visioenen wil ze leren kennen. Daar begint haar zoektocht naar 'haar' Jasper Zal ze hem vinden? En veel belangrijker, zal hij bij haar blijven en zullen ze samen de mysterieuze Cullens vinden? Een romantisch verhaal over de zoektocht naar liefde en vriendschap.

Deze is wel wel afgelopen...

Ik hoop dat je eens een kijkje neemt en dat het je bevalt!
    Op mijn profiel staan ook nog Twilight Stand Alones :)
    Thanks (bloos)

Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

Ik heb alleen Justin Bieber verhalen, dus je kunt eens een kijkje nemen. (:

Our time is running out.

Als één van de trouwste volgelingen van Voldemort, is het logisch dat June Willow Blake terechtkwam in de afdeling Slytherin. Met haar arrogantie en haar vurige temperament past ze daar ook perfect thuis. Ze is populair, wordt gevreesd door velen en heeft hordes met ‘vrienden’. Haar rooskleurige leventje wordt echter in de war geschopt, wanneer ze een opdracht krijgt. Één opdracht die misschien wel van levensbelang zal zijn. Één opdracht, één jaar, alles kan veranderen.

Our time is running out,
    You can't push it underground
    You can't stop it screaming out
    How did it come to this?

Check mijn profiel, ik heb afgelopen verhalen van de categorien die jij wilt. En twee lopende, maar je moet vooral niet klikken als je een happy ending wilt.

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Ik heb een verhaal over Liam Payne, misschien dat je daar interesse in hebt? Ook een beetje over One Direction. Maar hij is nog maar juist bezig dus heeft maar één hoofdstukje. Maar er zal wel meer komen. :)
    http://www.quizlet.nl/stories/58352/dont-take-a-picture---liam-payne/

The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

2 jacob black verhalen XD

(weet niet of ik het goed heb gedaan, met plaatje aanklikbaar XD)

[ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 14:21 ]

"Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

The greatest band [One Direction]

Een band groeit en groeit.
    Ze groeien zo ver dat ze in het nieuws komen en duizenden fans hebben.
    Zo ook One Direction.
    Zal er nog een meisje in hun leven bij passen?

Read it

[ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 19:56 ]

Ivar Oosterloo.

drama:

Having feelings for someone isn't worth it,
    Unless they make you feel special...
    irreplaceable... beautiful...
    Like you're the only one.

Het gaat over een meisje die Lauren heet. Ze is smoorverliefd op Ethan. Kort na dat haar vader overleed, word ze anders. Een ander iemand.. Word ze weer haar zelf?

You're like an angel to me ft the Biebz

er staan al 2 hoofdstukken, 3e ligt klaar voor als er meer reacties zijn.

lost in confusion, like an illusion