• Ik heb vorige week een baby katje ik vermijd het woord 'poesje' express gekregen van mijn moeder, ze is wit met een paar vlekken en ze heeft Puk. Nou was ik zonet met haar aan het 'spelen' en toen heeft ze me gekrabt. Nou doet ze dat wel vaker, dus dat maakt niet zoveel uit. Alleen ze krabte me bij me pols en ik bloed nu als een gek. En ik ben zo'n 3 jaar bezig geweest met het typen van dit topic.

    Leuk hé, een baby katje. =3


    Never wait for perfection, just make it.

    achja dat heb je met katten, voral als ze jong zijn. Ik weet uit ervaring katten willen graag spelen als ze jong zijn en ligt er natuurlijk aan wat voor typ. Dan kan je gauw gekrabt worden. Ik heb een kater die alleen krabt als hij me vervelend vind. Nou heeft hij me al wel een jaar niet meer gekrabt misschien al wel langer.

    Mijn hand zit op het moment ook helemaal onder de krassen door mijn kitten. Vind het wel schattig :'D


    -

    Ajah. Ik word ook zo vaak gekrabd of gebeten :'D Ik word er niet anders meer van :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ach :3 ik heb nog een litteken van een kitten (tenminste, er zit nog een hele streep van een jaar geleden )


    As travars

    Ik heb ook altijd krassen op mijn armen staan door mijn kat :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    wij hebben er nu 2 thuis, Jaila en sammie en die krabben ook haha, mn hele een lag al open, en er sitten op mn armen allemaal krassen en sneetjes. :Y)
    dus je bent niet de enige, leuk hé. *O*


    Life is a beautiful struggle

    Dandoe je er een verband omheen.(nerd)


    Food.