• Zoja wat vinden juilie van die gast die chris speelt in de serie.


    Ok deze foto faalt. Maar ik kan geen betere foto van hem vinden.


    Ik vind hem echt knap.

    Wat vinden juilie van hem?


    Doet het plaatje het niet kijk dan dit

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 21:43 ]

    Hale schreef:
    (...)

    Ik heb mijn best gedaan om de uk versie te kijken maar ik viel half in slaap.
    En gaat chris nu dood in de usa versie?

    Zoals ik al zei, ze maken geen nieuw seizoen meer, dus gaat hij ook niet dood.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Monkeyslut schreef:
    (...)
    Zoals ik al zei, ze maken geen nieuw seizoen meer, dus gaat hij ook niet dood.


    oow ja.... -blond-

    Ik vind Tea hot. :9~.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Hale schreef:
    (...)

    oow ja.... -blond-


    Voor een fan, zoals jij is het natuurlijk wel idioot dat het wordt afgelast, maar honestly ... 't had nooit echt kans op slagen, denk ik.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Monkeyslut schreef:
    (...)

    Voor een fan, zoals jij is het natuurlijk wel idioot dat het wordt afgelast, maar honestly ... 't had nooit echt kans op slagen, denk ik.


    Jawel als ze er wat meer moeite voor hadden gedaan....

    Monkeyslut schreef:
    (...)

    Voor een fan, zoals jij is het natuurlijk wel idioot dat het wordt afgelast, maar honestly ... 't had nooit echt kans op slagen, denk ik.


    En nu willen ze ook een Amerikaanse versie van Misfits maken :(


    As travars

    Hale schreef:
    (...)

    Jawel als ze er wat meer moeite voor hadden gedaan....

    Bedoel je nu de acteur of schrijvers? Want ik denk dat die het heus wel geprobeerd hebben hoor, mochten ze wat origineler geweest zijn. The USA was er trouwens gewoon niet klaar voor, er waren direct geschokte ouders die MTV onder druk zetten voor het aflassen van de serie.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Grimshaw schreef:
    (...)

    En nu willen ze ook een Amerikaanse versie van Misfits maken :(

    Dat meen je niet :O *dood*


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Monkeyslut schreef:
    (...)
    Bedoel je nu de acteur of schrijvers? Want ik denk dat die het heus wel geprobeerd hebben hoor, mochten ze wat origineler geweest zijn. The USA was er trouwens gewoon niet klaar voor, er waren direct geschokte ouders die MTV onder druk zetten voor het aflassen van de serie.


    Ja maar de usa is gewoon preuts wat dat betreft.

    Ik bedoel trouwens de schrijvers.

    Hale schreef:
    (...)

    Ja maar de usa is gewoon preuts wat dat betreft.

    Ik bedoel trouwens de schrijvers.

    Ze zijn, wat mij betreft, in de fout gegaan door quasi alle namen, relaties en sommige verhaallijnen klakkeloos over te nemen. En dat proberen ze dan goed te maken door andere namen (of achternamen) aan te passen, en Maxxie in Tea te veranderen. Als ze gewoon 8 jongeren hadden genomen en hun 'eigen verhaal' ervan hadden gemaakt met dat skins concept er nog in ging ik er veel minder vijandig over doen.
    PS: Ik haat dat preutse USA gedoe. Alsof de tieners daar allemaal doodbraaf zijn en in Europa iedereen ontspoord.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 23:35 ]


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ik vind hem wel iets hebben (:
    Alleen vond ik skins UK veeeeeeeeel beter , ik hield van hun leuk accent. :9~


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik heb dus echt geen idee wat skins is...-aa-

    Monkeyslut schreef:
    (...)
    Ze zijn, wat mij betreft, in de fout gegaan door quasi alle namen, relaties en sommige verhaallijnen klakkeloos over te nemen. En dat proberen ze dan goed te maken door andere namen (of achternamen) aan te passen, en Maxxie in Tea te veranderen. Als ze gewoon 8 jongeren hadden genomen en hun 'eigen verhaal' ervan hadden gemaakt met dat skins concept er nog in ging ik er veel minder vijandig over doen.
    PS: Ik haat dat preutse USA gedoe. Alsof de tieners daar allemaal doodbraaf zijn en in Europa iedereen ontspoord.


    Ja dat bedoel ik.

    Ik vind het echt zonde. Omdat een paar overbezorgde ouders moeilijk gaan lopen doen...

    Brooklyn schreef:
    ik vind hem wel iets hebben (:
    Alleen vond ik skins UK veeeeeeeeel beter , ik hield van hun leuk accent. :9~


    Ja hij heeft gewoon iets over zich heen waardoor je hem wel leuk moet vinden.

    Ik kijk die ;d
    neee tony is knap hahah a