• Hey,

    Ik bedacht me net: zou the Dark Mark verdwenen zijn nadat Voldemort is verslagen en hij dood is? Ik kan me niet herinneren dat het ergens stond, dus ik was er benieuwd naar.
    En kwam er ooit een nieuwe duistere tovenaar ofzo, of was Voldie de laatste?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik las ooit, dat het langzaam een litteken zou worden en dus zou verdwijnen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik las ergens dat het uiteindelijk gewoon vervaagt, na lange tijd, en dat het een litteken wordt. Maar dat weet ik dus niet zeker. (:

    Natuurlijk is ie niet de laatste! xD Er zullen altijd duistere tovenaars zijn, alleen zal t een tijdje duren voordat er weer een hele machtige is


    quidquid excusatio prandium pro

    An inactive Dark Mark appears as a faint mark on the inner part of the left forearm, similar to that of a vivid red tattoo; an active one is jet black.

    Het wordt dus een zwakke, rode afdruk.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    An inactive Dark Mark appears as a faint mark on the inner part of the left forearm, similar to that of a vivid red tattoo; an active one is jet black.

    Het wordt dus een zwakke, rode afdruk.

    Oh, dankje.
    Gatsie O_O Toen ik met een vriendin naar de bios ging had ik er ook een op mijn arm getekend, maar die is er gelukkig wel helemaal af.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Oh, dankje.
    Gatsie O_O Toen ik met een vriendin naar de bios ging had ik er ook een op mijn arm getekend, maar die is er gelukkig wel helemaal af.


    Als je dingen weten moet over Harry Potter vind je het meestal hier wel. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Natuurlijk is hij niet de laatste, wie ben ik dan? :8


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Natuurlijk is hij niet de laatste, wie ben ik dan? :8


    Trouwe volgeling van mij, de volgende duistere tovenaar :Y)

    Alwinasaurus... Die naam zal ze doen beven! (duivel)


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    Trouwe volgeling van mij, de volgende duistere tovenaar :Y)

    Alwinasaurus... Die naam zal ze doen beven! (duivel)

    I beg you pardon?
    Hier ben ik de Dark Lord. :')
    Slytherin.
    En de maakster van deze topic zowel als enkele anderen die hier hebben gereageerd zijn volgelingen van mij. :')

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 21:12 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Natuurlijk is hij niet de laatste, wie ben ik dan? :8

    Mijn Grote Slytherin-Baas -knielt-

    Trouwens, Alwinasaurus, als je nog wat hulp nodig hebt... Mijn toverstok is goed in doden...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Mijn Grote Slytherin-Baas -knielt-

    Trouwens, Alwinasaurus, als je nog wat hulp nodig hebt... Mijn toverstok is goed in doden...

    Sta op. And go serve me. :Y)


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Sta op. And go serve me. :Y)

    Natuurlijk! Wat moet ik voor U doen, grote Baas? -staat zo vlug op dat ze meteen weer op de grond valt-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Go kill some more fake-Riddles who declare they're the new Dark Lord!


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    I beg you pardon?
    Hier ben ik de Dark Lord. :')
    Slytherin.
    En de maakster van deze topic zowel als enkele anderen die hier hebben gereageerd zijn volgelingen van mij. :')


    Ik laat jou in je waan :Y) Maar ik heb een spion in je rangen! zodra jij het ministerie hebt verzwakt sla ik toe. En tegen mijn Ravenklauwse wijsheid en kennis zul je niet op kunnen :P

    Oppugno schreef:
    (...)
    Mijn Grote Slytherin-Baas -knielt-

    Trouwens, Alwinasaurus, als je nog wat hulp nodig hebt... Mijn toverstok is goed in doden...


    DOOD DE CAPTAIN!


    quidquid excusatio prandium pro

    HAHA, wij zullen nooit verzwakken. :')
    Ik laat jou wel even in je waan. Heb jij soms ook 9 superpopulaire topics? :')


    Where there is a sea there are pirates...