• Echt ik snap dat niet. En zeg neit van god heeft het niet zo bedoelt want in de bijbel staat. 'God wilt grote liefde tussen twee personen' en er staat neit welk geslacht. WAt is daar verkeerd aan dan ze doen gewoon normal de meeste. Oke ze moetn zich niet gaan voortrekken en aanstellen. Maar waarom hebben sommigen er iets tegen??


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Het is niet natuurlijk. Mensen hebben een bepaald ideaal voor ogen: getrouwd, huisje boompje beestje en daar horen geen mensen bij die op hetzelfde geslacht vallen.
    Want dan val je buiten de boot.
    Ik moet eerlijk toegeven; ik vind het ook vies als homostellen of lesbische stellen op straat elkaar zoenen.
    Maar ik vind zoenen sowieso vies, wie het ook doet.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ik heb er ook niks tegen; die mensen die er wel tegen zijn zijn gewoon harteloos en asociaal;)


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Omdat mensen soms vergeten dat ze hersens hebben...


    Alis volat propriis

    Delirious schreef:
    Zo iets heet bekrompen denken.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mudblood schreef:
    Het is niet natuurlijk. Mensen hebben een bepaald ideaal voor ogen: getrouwd, huisje boompje beestje en daar horen geen mensen bij die op hetzelfde geslacht vallen.
    Want dan val je buiten de boot.
    Ik moet eerlijk toegeven; ik vind het ook vies als homostellen of lesbische stellen op straat elkaar zoenen.
    Maar ik vind zoenen sowieso vies, wie het ook doet.


    als je eht bij iedereen vies vindt is het neit discriminerend :') sommige mensen zijng ewoon dom en hebben eht alleen bij lesbische of homo koppels


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Omdat dat ons geleerd word. Overal waar je kijk zie je hetero om je heen en niet homo, denk maar aan Disney, daar vind je geen enkel homo stel. Of alle reclames en alle kinderboeken. Men heeft ooit bedacht dat het verkeert was omdat je op die manier geen kinderen kan krijgen en dat word ons nog steeds geleerd.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Soundeffect schreef:
    Topic nummer 198758714.

    Omdat mensen de domste dieren op deze planeet zijn, die niet verder kunnen denken en luisteren naar wat andere mensen ze vertellen (de kerk, de paus) zonder zelf na te denken en dat maar gewoon even aannemen. Daarom.

    Geweldige reactie, ik had het zelf niet beter kunnen zeggen. Hahahahaha


    Here & Now

    Wow, nog zo'n topic...


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Soundeffect schreef:
    Topic nummer 198758714.

    Omdat mensen de domste dieren op deze planeet zijn, die niet verder kunnen denken en luisteren naar wat andere mensen ze vertellen (de kerk, de paus) zonder zelf na te denken en dat maar gewoon even aannemen. Daarom.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Soundeffect schreef:
    Topic nummer 198758714.

    Omdat mensen de domste dieren op deze planeet zijn, die niet verder kunnen denken en luisteren naar wat andere mensen ze vertellen (de kerk, de paus) zonder zelf na te denken en dat maar gewoon even aannemen. Daarom.

    Nou, ik vind anders dat er tijdens/na de jaren 60-70 anders flinke vooruitgangen zijn geboekt wat betreft het jezelf zijn en accepteren van anderen. Tuurlijk heb je nog mensen die alles doen wat de kerk zegt, maar er zijn er ook heel veel die anderen wél gewoon accepteren, weet je.


    ars moriendi