• Gisteren zijn ik en mijn vriendin als wemo door het parkje gaan lopen(mijn idee x']). Wij liepen er zo bij: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=76117 . Wij gingen heel relaxt zo lopen. Lopen er kindjes en die renden gelijk weg toen ze ons zagen. Lopen we verder komen er zo jongens en die kijken ons aan alsof we stront hebben gegeten. Mijn vriendin zo: "Ze kijken ons niet eens aan!" Ik zo: "Jawel, maar niet op een positieve manier."
    Dit was dus de eerste keer dat mensen mij raar aankeken vanwege mijn kleding.
    Wat is jullie ervaring met hokjes?

    Och ik overleef een dag niet zonder 10 keer uitgescholden te worden voor gothichoer en als ik mensjes tegenkom en ze begroet zijn ze [/als ik mijn make-up enzo draag] bang voor me en ben ik make-uploos dan niet:S vaag gebeuren


    Why don't you break my heart

    Och ik overleef een dag niet zonder 10 keer uitgescholden te worden voor gothichoer en als ik mensjes tegenkom en ze begroet zijn ze [/als ik mijn make-up enzo draag] bang voor me en ben ik make-uploos dan niet:S vaag gebeuren
    =S das idd vervelend

    (...)=S das idd vervelend
    tsja ik ben er aan gewend geraakt


    Why don't you break my heart

    Owh jah.. Hokjes.
    Mensen uit mijn klas willen mij altijd in hokjes stoppen. Omdat mijn stijl iets anders is dan die van hen... Maargoed, het zal ze nooit lukken want ik ben mezelf en dus niet ik een hokje te proppen!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Owh jah.. Hokjes.
    Mensen uit mijn klas willen mij altijd in hokjes stoppen. Omdat mijn stijl iets anders is dan die van hen... Maargoed, het zal ze nooit lukken want ik ben mezelf en dus niet ik een hokje te proppen!
    Probeerden ze bij mij ook en toen verzonnen ze maar een nieuwe kledingstijl waar ik bij paste x'D

    Owh jah.. Hokjes.
    Mensen uit mijn klas willen mij altijd in hokjes stoppen. Omdat mijn stijl iets anders is dan die van hen... Maargoed, het zal ze nooit lukken want ik ben mezelf en dus niet ik een hokje te proppen!

    that's the spirit


    Why don't you break my heart

    Ik wordt eigenlijk niet echt vaak voor iets uitgescholden ofz. Soms mensen die 'emo' roepen ofz, maar als dat nou alles is. Meestal vragen mensen 't gwn x]


    Mew <3