• Members of the WAG-gang

    Atelophobia - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Raiskattiin - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Delisiozo - Elena - WAG van David Villa.
    Panettiere - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Charade - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Charmer - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Discography - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Grint - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Arlandria - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2011 - 22:35 ]


    Everything is worse without music.

    Mijn ouders slapen al en ik zit hier nog heel rustig een poging te doen om de vrede te herstellen. (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Grint schreef:
    Zo te zien heeft ze ons dus nu "vervangen" door hun. Mag ze van mij zelf weten, zolang ze maar niet die hele gang tegen ons op gaan zetten.

    Want het is toch voornamelijk haar eigen schuld.

    Kim heeft er niet voor gezorgt dat wij ermee gingen bemoeien. Wij willen haar gewoon van alle kanten steunen omdat ze het erg moeilijk heeft. En het is niet haar schuld. Jullie hadden gewoon wat aardiger tegen haar moeten zijn.
    Maar dit word als het goed is nog uitgepraat tussen jullie en kim. Be nice to her!

    Celestial schreef:
    (...)
    Kim heeft er niet voor gezorgt dat wij ermee gingen bemoeien. Wij willen haar gewoon van alle kanten steunen omdat ze het erg moeilijk heeft. En het is niet haar schuld. Jullie hadden gewoon wat aardiger tegen haar moeten zijn.
    Maar dit word als het goed is nog uitgepraat tussen jullie en kim. Be nice to her!


    Poging tot uitpraten, meer kan ik niet doen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Celestial schreef:
    (...)
    Kim heeft er niet voor gezorgt dat wij ermee gingen bemoeien. Wij willen haar gewoon van alle kanten steunen omdat ze het erg moeilijk heeft. En het is niet haar schuld. Jullie hadden gewoon wat aardiger tegen haar moeten zijn.
    Maar dit word als het goed is nog uitgepraat tussen jullie en kim. Be nice to her!

    Chill, don't worry.
    En "het is niet haar schuld", ben ik het niet mee eens. Het is haar gedrag, daar kunnen wij niks aan veranderen. Maar inderdaad, Anne gaat het uitpraten en nou vind ik het wel genoeg met de EC vs Slytherin actie :')


    Hope goes lost but never dies.

    Ik kruip mijn bed in lieverds. Good Night <3 See you tomorrow!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ga ook pitten, welterusten bobo's xxxxx (wedding)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Jajoh =( Maar ik ga ook denk ik btw, lol. Gn. <3


    Hope goes lost but never dies.

    Goedemorgen (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Goedemorgen! *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Goedemorgen Elena!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Goedemorgen Anne! (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Kim is online, ze zou toch hierheen komen? Of niet?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Nee, ze zou naar mij komen. Hier wordt ze van alle kanten belaagd zeg maar. (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nouja, als ze hier wilt komen is het ook goed voor mij. Dat maakt me allemaal niet veel uit (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mij ook niet (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John