• Ik vond dit plaatje op weheartit.com en kon het niet laten, dus ik heb al mijn nagellak gepakt en nu ziet het er precies(op kleine details na) zo uit hahah.
    Dragen jullie nu ook nagellak? Zo ja hoe ziet het er uit, welk merk en laat zien welke je ooit nog zou willen proberen als jullie zin en tijd hebben (:

    lovelove,

    [ bericht aangepast op 23 juli 2011 - 20:29 ]


    Behind the laughter it actually means something.


    Deze vind ik wel leuk xd maar ik doe nooit nagellak op, daar heb ik het gedult niet voor ;d


    None but ourselves can free our minds.

    Ik draag nu alle vingers in het zilver, behalve de middevinger, die is goud. Beide van escense. (ik kan dat echt niet schrijven)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik? Met nagellak? Loopt niet goed af..


    We accept the love we think we deserve.

    Er zijn genoeg dingen die ik nog wil doen, maar daar heb je speciale dingen voor nodig en dat heb ik niet (no_chears)


    -

    Dat oog is zalig! Zelf doe ik nooit nagellak op mijn vingernagels.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik vind nagellakken echt leuk, alleen heb ik geen nagellak (; Dus back in NL ga ik een hele voorraad kopen.
    Ik wil nog graag een spongebob nailart maken 8)


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Antichrist schreef:



    Dat ziet er zo onhandig uit. Oo


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Goed, daar komt het ;D
    Linkerhand:
    - babyblauw (hele nagel), merk Safari Nail Polish, gisteren gekocht op een markt, oost-europees, heel fijn <3
    - lilapaars (stipjes), merk Paris Memories, goede nagellak van maar 1 euro ;D

    Rechterhand:
    - wit, (hele nagel), merk Safari Nail Polish, zie babyblauw van linkerhand
    - platinazilverglitter (stipjes), merk NYC, heel fijn (:

    en dat van jou is geweldig ;D
    En ik kan dat niet, ik heb té onvaste handen, ik kon net die stipjes maken zonder er grote klodders van te maken.


    Destroy what destroys you.

    ja ik heb nu streepjes nagellak dan bovenaan lichtrood beetje dan in het midden roze en beneden weer lichtrood ik vind het wel leuk staan eigenlijk:)


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing


    Dat zijn mijn nagels :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Ik ga morgen mijn nagels doen. Ik weet alleen nog niet wat. :')

    Antichrist schreef:



    Aw, die zijn zo leuk!


    Behind the laughter it actually means something.

    Die van mij zijn op het moment alleen fel groen. Had geen zin om er een heel werk van te maken. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Die van mij zijn kaal. Heb ze de laatste tijd zo vaak gelakt dat ze nu wat rust nodig hebben haha.