Ik droomde dat ik Katie (Captain) ging meeten en toen gingen we verstoppertje spelen in een school en toen was mijn broer er ook bij en op een gegeven moment werd hij helemaal ziek ofzo en toen gingen we hem met een helicopter naar het ziekenhuis brengen. Maar ondertussen maakte ik me zorgen om de vakantie want we waren al in frankrijk en mijn ouders wisten niet dat we zo lang weg gingen blijven want we moesten nog een stuk rijden met de caravan voordat we op de camping zouden arriveren. En toen werd ik helemaal paniekerig wakker en merkte ik dat ik op de grond lag.
Ik droomde dat ik Katie (Captain) ging meeten en toen gingen we verstoppertje spelen in een school en toen was mijn broer er ook bij en op een gegeven moment werd hij helemaal ziek ofzo en toen gingen we hem met een helicopter naar het ziekenhuis brengen. Maar ondertussen maakte ik me zorgen om de vakantie want we waren al in frankrijk en mijn ouders wisten niet dat we zo lang weg gingen blijven want we moesten nog een stuk rijden met de caravan voordat we op de camping zouden arriveren. En toen werd ik helemaal paniekerig wakker en merkte ik dat ik op de grond lag.
Dat droomde ik dus :'D
Haha, wtf, zo vaag! Maar dat dacht jij waarschijnlijk ook :'DD
I think so . Maar nee, ik ben dus echt geen nachtmens, dan ben ik blij als ik in mijn bedje lig :'D
Ik juist wel. Ik ben 's avonds en 's nachts actief. Lol, klinkt alsof ik een uil ben ofzo 8D
Maar dat is wel irritant, want overdag ben ik duf en als iedereen naar bed gaat word ik pas een beetje wakker ._.
Maar mensen. Er heerst een hongersnood in mijn buik, dus ik ga even eten. Anders ga ik dood en dat is niet goed want ik heb mijn ziel niet gesplitst, dus ik ben niet onsterfelijk