• Welcome to Hogwarts school of Wizardry and Witchcraft.














    While you're talking, listen to this;

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 13:44 ]

    Sinds 8 uur! Ö
    Hoe doe je dat. Dat is nog midden in de nacht, gek D;


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Celestial schreef:
    Wauw, net wakker? :'D
    Ik ben al sinds 8 uur wakker. -.-


    Ik moest wakker worden om 8 uur voor klusjes :3 *heeft zich epically verslapen*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Soundeffect schreef:
    Sinds 8 uur! Ö
    Hoe doe je dat. Dat is nog midden in de nacht, gek D;

    Ja ik vraag het me ook af... waarschijnlijk komt het door de vage droom die ik heb gehad. :'D

    Haha, ik word bijna elke dag om 7 uur wakker (soms 6 uur) hoe vinden jullie dat :'DDD


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Celestial schreef:
    (...)
    Ja ik vraag het me ook af... waarschijnlijk komt het door de vage droom die ik heb gehad. :'D


    Je maakt me nieuwsgierig! :X


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Medieval schreef:
    Haha, ik word bijna elke dag om 7 uur wakker (soms 6 uur) hoe vinden jullie dat :'DDD


    In de vakantie. Om 6/7 uur. Omg. Ik heb medelijden met je D: <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    (...)

    In de vakantie. Om 6/7 uur. Omg. Ik heb medelijden met je D: <3


    Nou het heeft een verklaring, ik ben altijd ochtends heel hyper dus daarom word ik altijd zo vroeg wakker :C


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Medieval schreef:
    (...)

    Nou het heeft een verklaring, ik ben altijd ochtends heel hyper dus daarom word ik altijd zo vroeg wakker :C


    Ochtendmens, dus? Haha, dan ben ik het tegenovergestelde van jou 8'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    (...)

    Je maakt me nieuwsgierig! :X


    Ik droomde dat ik Katie (Captain) ging meeten en toen gingen we verstoppertje spelen in een school en toen was mijn broer er ook bij en op een gegeven moment werd hij helemaal ziek ofzo en toen gingen we hem met een helicopter naar het ziekenhuis brengen. Maar ondertussen maakte ik me zorgen om de vakantie want we waren al in frankrijk en mijn ouders wisten niet dat we zo lang weg gingen blijven want we moesten nog een stuk rijden met de caravan voordat we op de camping zouden arriveren. En toen werd ik helemaal paniekerig wakker en merkte ik dat ik op de grond lag.


    Dat droomde ik dus :'D

    Soundeffect schreef:
    (...)

    Ochtendmens, dus? Haha, dan ben ik het tegenovergestelde van jou 8'D



    I think so (krul). Maar nee, ik ben dus echt geen nachtmens, dan ben ik blij als ik in mijn bedje lig :'D


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Celestial schreef:
    (...)

    Ik droomde dat ik Katie (Captain) ging meeten en toen gingen we verstoppertje spelen in een school en toen was mijn broer er ook bij en op een gegeven moment werd hij helemaal ziek ofzo en toen gingen we hem met een helicopter naar het ziekenhuis brengen. Maar ondertussen maakte ik me zorgen om de vakantie want we waren al in frankrijk en mijn ouders wisten niet dat we zo lang weg gingen blijven want we moesten nog een stuk rijden met de caravan voordat we op de camping zouden arriveren. En toen werd ik helemaal paniekerig wakker en merkte ik dat ik op de grond lag.


    Dat droomde ik dus :'D


    Haha, wtf, zo vaag! Maar dat dacht jij waarschijnlijk ook :'DD


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Medieval schreef:
    (...)


    I think so (krul). Maar nee, ik ben dus echt geen nachtmens, dan ben ik blij als ik in mijn bedje lig :'D


    Ik juist wel. Ik ben 's avonds en 's nachts actief. Lol, klinkt alsof ik een uil ben ofzo 8D
    Maar dat is wel irritant, want overdag ben ik duf en als iedereen naar bed gaat word ik pas een beetje wakker ._.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Maar mensen. Er heerst een hongersnood in mijn buik, dus ik ga even eten. Anders ga ik dood en dat is niet goed want ik heb mijn ziel niet gesplitst, dus ik ben niet onsterfelijk D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    is hier ook een wc inde buurt of moet ik helemaal naar me leerlingen kamer lopenin de kerkers?


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Dooddoener schreef:
    is hier ook een wc inde buurt of moet ik helemaal naar me leerlingen kamer lopenin de kerkers?


    Probeer het verboden bos? :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.