• ik was nieuwsgierig dus ik keek (eigenlijk nog steeds) in maar er staan best iets lullig in:

Hendrik I.
    Castiliaans.
    Koning van Castilië.
    Overleed tijdens het spelen, nadat een dakpan op zijn hoofd viel.
    1217.

die is wel heel erg lullig tegen over alle dodelijke ziektes en moorddingen (krul)
    srry maar deze moest ik gewoon laten zien
    edit:
    ik zet gewoon ff de rare dingen neer die ik heb gezien. niet dat ik niet erg vind mar natuurlijk is dood altijd erg

[ bericht aangepast op 23 juli 2011 - 18:54 ]

Shoganai i ne~

MyDrugIsYou schreef:
    (...)
    haha ja ik ook, maar best erg om te zeggen haha:$

Ach, ik haat het hele koningshuis toch al, wij moeten belasting betalen zodat zij allemaal dure dingen kunnen kopen @#$%&

Deep schreef:
    (...)

Ach, ik haat het hele koningshuis toch al, wij moeten belasting betalen zodat zij allemaal dure dingen kunnen kopen @#$%&

zo is het! de cultuur gaat kapot terwijl hun in een gouden koetsje zitten, ze moesten maar een president instellen die het volk gekozen heeft, een land regeren moet je niet overlaten aan geluk

*klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

O.o

Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

ik heb net de lijsten gelezen, best erg als een vijftien jarige kind word vermoord in gevangenschap, weet even niet meer wie dat was..

Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

Vroeger hadden dirigenten een maatstok, om de maat mee aan te geven door op de grond te slaan zeg maar.
    En toen was er een, Lully of zo, die presteerde het om dat ding door zijn voet te boren, en toen ging die dood door een ontsteking daaraan. Which is pretty sad too, I think, hoewel ik niet weet hoe je je eigen maatstok door je voet wilt boren...

OT: Lijkt me wel lullig om zo dood te gaan. Sta je daar in het hiernamaals. "Hoe ben jij doodgegaan?"
    "Ik ben vermoord."
    "Ah zo. Nou, ik kreeg een dakpan op mijn hoofd." -.-

I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

bij die dakpan op je hiofd denk ik gewoon dat het is afgesproken dat je dood gaat, dat het zegmaar het lot is om zo dood te gaan; ik bedoel, wie sterft ee nou op zon manier? of iemand gooide die dakpan op zijn hoofd of het was toeval (maar aangezien ik niet in toeval geloof is het zijn lot geweest)?

| Reality is for people that lack imagination |

ZeroGravity schreef:

OT: Lijkt me wel lullig om zo dood te gaan. Sta je daar in het hiernamaals. "Hoe ben jij doodgegaan?"
    "Ik ben vermoord."
    "Ah zo. Nou, ik kreeg een dakpan op mijn hoofd." -.-

Omg, dat zou falen x)

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...