• ik was nieuwsgierig dus ik keek (eigenlijk nog steeds) in maar er staan best iets lullig in:

    Hendrik I.
    Castiliaans.
    Koning van Castilië.
    Overleed tijdens het spelen, nadat een dakpan op zijn hoofd viel.
    1217.


    die is wel heel erg lullig tegen over alle dodelijke ziektes en moorddingen (krul)
    srry maar deze moest ik gewoon laten zien
    edit:
    ik zet gewoon ff de rare dingen neer die ik heb gezien. niet dat ik niet erg vind mar natuurlijk is dood altijd erg

    [ bericht aangepast op 23 juli 2011 - 18:54 ]


    Shoganai i ne~

    Ocharme :-)

    Waarom is dat lullig?
    Hoe iemand ook dood is gegaan, het blijft even erg.


    Here & Now

    Dat is inderdaad wel balen. Maar waar ik niet goed tegen kan; Wanneer een bekend iemand sterft staat de hele wereld op zijn kop, maar wanneer een gewone burger sterft is het zo vergeten. Ik bedoel maar, ondanks dat de mensen niet evenwaardig kunnen leven krijgen ze zelfs geen evenwaardige dood. Om de zeven seconden sterft er een kind in Afrika door honger en daar denkt nooit iemand aan. Maar als één of andere koning een dakpan op zijn hoofd krijgt gaat de hele wereld huilen. Argh, in wat voor een oppervlakkige samenleving leven wij toch.

    Ik weet wel dat jij niet het tegenovergestelde van wat ik hier schrijf wilt mededelen, maar ik moet hier gewoon aan denken en het moest er gewoon uit. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    Dat is inderdaad wel balen. Maar waar ik niet goed tegen kan; Wanneer een bekend iemand sterft staat de hele wereld op zijn kop, maar wanneer een gewone burger sterft is het zo vergeten. Ik bedoel maar, ondanks dat de mensen niet evenwaardig kunnen leven krijgen ze zelfs geen evenwaardige dood. Om de zeven seconden sterft er een kind in Afrika door honger en daar denkt nooit iemand aan. Maar als één of andere koning een dakpan op zijn hoofd krijgt gaat de hele wereld huilen. Argh, in wat voor een oppervlakkige samenleving leven wij toch.

    Ik weet wel dat jij niet het tegenovergestelde van wat ik hier schrijf wilt mededelen, maar ik moet hier gewoon aan denken en het moest er gewoon uit. (:

    Dit zal ook altijd zo blijven, ben ik bang.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Padalecki schreef:
    Dat is inderdaad wel balen. Maar waar ik niet goed tegen kan; Wanneer een bekend iemand sterft staat de hele wereld op zijn kop, maar wanneer een gewone burger sterft is het zo vergeten. Ik bedoel maar, ondanks dat de mensen niet evenwaardig kunnen leven krijgen ze zelfs geen evenwaardige dood. Om de zeven seconden sterft er een kind in Afrika door honger en daar denkt nooit iemand aan. Maar als één of andere koning een dakpan op zijn hoofd krijgt gaat de hele wereld huilen. Argh, in wat voor een oppervlakkige samenleving leven wij toch.

    Ik weet wel dat jij niet het tegenovergestelde van wat ik hier schrijf wilt mededelen, maar ik moet hier gewoon aan denken en het moest er gewoon uit. (:
    haha ik snap het wel maar het is gewoon lullig als je een dakpan op je hooft krijgt en ja dood is altijd erg maak niet uit welke reden .
    aleen en dakpan op je hooft krijgen tijdens het spelen dat is best lullig (krul)


    Shoganai i ne~

    deze staat er ook nog

    Laurentius van Rome.
    Spaans.
    Aartsdiaken.
    Geroosterd of onthoofd.
    258.

    ._.


    Shoganai i ne~

    Wat moet ik me bij geroosterd voorstellen? o.o


    Today will be Girl's Day party with you~

    Padalecki schreef:
    Dat is inderdaad wel balen. Maar waar ik niet goed tegen kan; Wanneer een bekend iemand sterft staat de hele wereld op zijn kop, maar wanneer een gewone burger sterft is het zo vergeten. Ik bedoel maar, ondanks dat de mensen niet evenwaardig kunnen leven krijgen ze zelfs geen evenwaardige dood. Om de zeven seconden sterft er een kind in Afrika door honger en daar denkt nooit iemand aan. Maar als één of andere koning een dakpan op zijn hoofd krijgt gaat de hele wereld huilen. Argh, in wat voor een oppervlakkige samenleving leven wij toch.

    Ik weet wel dat jij niet het tegenovergestelde van wat ik hier schrijf wilt mededelen, maar ik moet hier gewoon aan denken en het moest er gewoon uit. (:


    comfort in c h a o s

    Ik vond het best grappig :'D

    Lol


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hoe kan iemand geroosterd worden o.o?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    Hoe kan iemand geroosterd worden o.o?


    Stok er doorsteken, boven het kampvuur hangen? :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Er was ook zo'n koning die op de een of andere manier een hark in zijn voet kreeg. Dat ging ontsteken en hij ging dood.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Deep schreef:
    Ik vond het best grappig :'D

    haha ja ik ook, maar best erg om te zeggen haha:$


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Aguamenti schreef:
    Hoe kan iemand geroosterd worden o.o?

    Gewoon verbrand.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall