• Ik ga maandag naar Terschelling met mijn moeder, stiefvader & halfbroertje. (hoewel ik het altijd gewoon mijn broertje noem)
    De eerste 5 dagen deel ik de tent met mijn zus, en die gaat daarna weg.
    En raad eens wie er daarna bij mij komt slapen in de tent en vakantie met mij gaat vieren.....
    *tromgeroffel*
    PAULINE!!
    Gaan jullie nog wat leuks doen deze vakantie? :Y)


    There's power in the words you whisper.

    Uhm, ik ga van de week nog naar de Ikea om spullen voor mijn kamer te kopen. En volgende week zaterdag ga ik voor 2 weken naar Frankrijk. En dan ben ik iets van 3 dagen terug, en dan ga ik daarna door naar Lowlands _O_


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Stonem schreef:
    Uhm, ik ga van de week nog naar de Ikea om spullen voor mijn kamer te kopen. En volgende week zaterdag ga ik voor 2 weken naar Frankrijk. En dan ben ik iets van 3 dagen terug, en dan ga ik daarna door naar Lowlands _O_

    Stuur foto's als je kamer klaar is. I'm curious.
    En veel plezier in Frankrijk en bij Lowlands.


    There's power in the words you whisper.

    ik ga niet meer op reis ; maar ik ga wrs wel nog een keer een dagje naar zee & de gavers enz (:
    als het wat beter weer word toch (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Uhm,
    Ik ga morgen en komende dagen naar de kermis. 13 aug ga ik naar het HuntenPop Festival. Rond de 15e ga ik naar Zeeland. en 7 aug ben ik jarig (:


    Only those who listen can hear

    Cool Story Bro


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    LOWLANDS! En voor de rest ga ik denk ik slapen.


    Gradually, then suddenly..

    Nog een dagje naar het huisje van mijn ouders en Pukkelpop _O_


    As travars

    De 28ste ga ik naar Turkije en ga ik me volvreten.


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Zolanski schreef:
    De 28ste ga ik naar Turkije en ga ik me volvreten.

    *jaloers*


    There's power in the words you whisper.

    Met wat geluk ga ik volgende week een paar dagen met mijn ouders naar Parijs. Anders is mijn vakantie verder gedoemd en was het enige leuke mijn scoutskamp dat een week geleden was.

    Brianstorm schreef:
    Met wat geluk ga ik volgende week een paar dagen met mijn ouders naar Parijs. Anders is mijn vakantie verder gedoemd en was het enige leuke mijn scoutskamp dat een week geleden was.

    Veel plezier. (:


    There's power in the words you whisper.

    Ik ga alllen binnekort over 5 daagjes naar Turkije voor 3 weken om vervolgens de verlovings feest van mijn nicht te vieren voor de rest geen ene flikker...

    ik ga maandag naar Braband :D


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik ga morgen eindelijk naar huis!