• Frans! (nerd)

Voler = stelen
    De = van
    Mort = dood

Oké, vol is dus vlucht, maar de rest klopt (nerd)

[ bericht aangepast op 23 juli 2011 - 14:10 ]

Never run out of reasons to smile...

Progeny schreef:
    Tss, I knew it! En mijn Franse vriendin mij maar uitlachen omdat ze vond dat ik te ver doordacht.(joehoe)

Maar dit moet je toch al zooo lang weten! o.O

Where there is a sea there are pirates...

Captain schreef:
    (...)
    Maar dit moet je toch al zooo lang weten! o.O

Ik ben niet zo goed in Frans!:'D Ik had het trouwens in de eerste al tegen haar gezegd, ze zij dat J.K (JustKidding Omfg.x]) echt niet zo ver door zou denken. Maar ik hield vol en nu heb ik officieel gewonnen! _O_

everything, in time

Haha, het is dan maar een toeval of wat, dat Voldemort zijn hele leven telkens de dood wil ontvluchten. :'D

Where there is a sea there are pirates...

volgens mij heeft rowling zo zijn naam bedacht,
    hoe kom je anders aan de naam Voldemort?
    zeker geen toeval, denk k (:

| Reality is for people that lack imagination |

Zijn naam betekent 'vlucht voor de dood', van Vol de Mort. Dat heeft J.K.Rowling zelf gezegd en dat past ook beter bij het verhaal. Ik bedoel, hij probeert de dood uit alle macht te vermijden en is er ergens gewoon bang voor. Vandaar 'vluchten'. En daarnaast; hoe steel je de dood? Dat klopt ook niet echt, want hij wil leven, dus dan zou hij eerder het leven stelen.

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

Finnick schreef:
    Zijn naam betekent 'vlucht voor de dood', van Vol de Mort. Dat heeft J.K.Rowling zelf gezegd en dat past ook beter bij het verhaal. Ik bedoel, hij probeert de dood uit alle macht te vermijden en is er ergens gewoon bang voor. Vandaar 'vluchten'. En daarnaast; hoe steel je de dood? Dat klopt ook niet echt, want hij wil leven, dus dan zou hij eerder het leven stelen.

Klopt precies.

The only person you should try to be better than, is the person you were yesterday.

Soundeffect schreef:
    Maar. Volgens Google Translate ( lol ) is Vol = Vlucht.
    Vol = vlucht
    De = van
    Mort = dood.
    Ik kan geen Frans, but that's what Google says (nerd)

Dit is de waarheid :'D

Not all those who wander are lost.

Mudblood schreef:
    Lang leve J.K. Rowling! :3
    Als zij Voldie niet had bedacht, hadden wij niet van die geniale topics over hem. (;

"No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

Vida schreef:
    Voldemort is lief *O*

Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

Vlucht van dood, klopt wel goed. Want dat is toch wat hij (probeert) te doen

Je moet worden wie je bent.

Dat wist ik al (bloos)

-

Wost ik al :3
    Ik kwam er achter toen we bij Frans het woordjes mort kregen om te leren.En toen op google de naam vertaald:Y)

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Orchideous schreef:
    Die is best goed gevonden. 8D

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Vida schreef:
    Voldemort is lief *O*

Als hij dat hoort dan laat hij je vermoorden en met het feit dat ik en dooddoener de enige dooddoeners zijn op Q zullen wij de klus moeten klaren!xD(6)(A)

[ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 13:06 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Haha check die groene en blauwe trackingpoints op Voldemorts gezicht :'D
    Alleen te zien als je de afbeelding groter bekijkt.

[ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 14:11 ]

No growth of the heart is ever a waste