• Ik denk dat jullie het wel kennen, van die hele mooie decoraties op nagels.
    Mijn moeder heeft een nagelstudio gehad en heeft nog nagels overliggen waar ze niets mee doet, dus die gebruik ik soms ervoor.
    How about you? (:


    Rainbows on my staircase ~

    Ik gebruik alleen heel erg licht roze. :Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.


    Ik heb wel eens die geprobeerd te maken :')
    En nu heb ik mintgroen met een zilver randje.


    As travars

    Alwinasaurus schreef:
    ik knip mijn nagels af en toe. dat is het zo ongeveer :Y)


    None but ourselves can free our minds.

    Ik gebruik alleen doorzichtige nagellak. :)


    Life is all about having a good time.

    ik heb nu bloemetjes :) had ik een paar maanden geleden ook gedaan en toen dagten ze op school dat het stickertjes waren:P heheh
    ik heb daar speciaale kwastjes en pennen voor:) alleen die pennen zijn best wel duur en niet nootzakelijk dus ik gebruik ze alleen voor stipjes en egt priegel werk


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Ik heb altijd nagellak op. Meestal doe ik leuke patronen, poppetjes of tekst, van alles. Mijn nagels zijn ook heel lang, dik en goed verzorgt, daardoor denkt iedereen dat het nepnagels zijn.


    The truth is out there.

    ik heb mijn nagels wit gelakt en ik heb er letters op staan echt sexy =]

    Mijn moeder heeft een nagelstudio gehad en heeft nog nagels overliggen waar ze niets mee doet, dus die gebruik ik soms ervoor.


    Lucky girl! I love tutten met mijn nagels. Ik heb van die lange, slanke nagels dus echt perfecte laknagels! :9~


    ars moriendi

    ik verf mijn nagels altijd in de kleuren van de regenboog.
    elke vinger een andere kleur^^

    en dan ook heel de tijd in een andere volgorde(krul)


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James