• De politie is net weg, psych is er nog. Ze denken dat ik slaap, maar ik ben te overstuur. Alles wat ik had is weg, ik heb niets meer. Mijn vader heeft me net geslagen en mijn keel dichtgeknepen en de politie vond het oke. Ik voel me hier niet meer veilig, echt niet.
    Ik had een woedeaanval, alweer, maar ik kan zo nu meer verder. Dan vinden ze het gek dat ik weg wil van de wereld. Ik kan nu alleen maar denken aan dood zijn, eerlijk.
    Serieus, ik kan niet stoppen met huilen nu.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ach meisje toch <3 Als je wil kan je altijd bellen!


    Rainbows on my staircase ~

    Heb ik iets gemist?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    Heb ik iets gemist?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ze zou worden opgenomen in een kliniek was de vorige topic, maar daar stond geen uitleg bij. Dat is dit


    quidquid excusatio prandium pro

    Laura je kan me altijd bellen


    "Ignite, my love. Ignite."

    jammer.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    En je vriendje? Je hebt toch een vriendje?


    To infinity and beyond •

    aahh poor you . het komt allemaal wel weer goed. geloof je hoeft aleen maar ff te wachten :3


    Shoganai i ne~

    Wat erg....... normaal weet ik altijd wel een toespraak te houden om een persoon op te beuren...........
    Ik wens je heeeeeeeel veel suc6 en hoop dat je wat je ook doet, de juiste beslissing neemt.(flower)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zit hier nog steeds te jankrn. Ik heb dingen verloren die ik niet kon verliezen.


    Ik ben gemeen xoxo

    Agh arme kind! Ik voel ze erg met je mee, niet dat ik het zelf meemaak! Maar agh poor you! Als je een keer wilt praten ofzo je kan altijd mij wel een PB'tje sturen!