• Als een vriendin van je die je al jaren kent uit huis wordt geplaatst ?

    Mijn vriendin word uit huis geplaatst,reden doet er niet toe dat is prive.
    Maar ik ben wel een beetje verdrietig ,Omdat ze opeens verandert is. )':


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Als jij zegt dat ze zo veranderd is, en dat ze daarom uit huis wordt geplaatst zou ik dat een beetje haar eigen schuld vinden, maar ik zou toch met haar meehuilen en haar steunen. Waar gaat ze nu heen dan?

    xMagazine schreef:
    Als jij zegt dat ze zo veranderd is, en dat ze daarom uit huis wordt geplaatst zou ik dat een beetje haar eigen schuld vinden, maar ik zou toch met haar meehuilen en haar steunen. Waar gaat ze nu heen dan?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    xMagazine schreef:
    Als jij zegt dat ze zo veranderd is, en dat ze daarom uit huis wordt geplaatst zou ik dat een beetje haar eigen schuld vinden, maar ik zou toch met haar meehuilen en haar steunen. Waar gaat ze nu heen dan?

    Ze is geestelijk gehandicapt dus ze kan er niks aan doen.Ze woont heel ver weg dus ik kan haar moeilijk steunen . Ze gaat naar een soort ziekenhuis ofzo?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zou het vriendelijk gezegd zwaar klote vinden.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik zou het in eerste instantie niet echt merken, want ik heb niet echt vrienden, maar later zou ik wel inzakken en boos worden op de wereld.
    Ik denk eerlijk gezegd dat ik zoiets zou hebben als: IK GA NU METEEN METAL DRAAIEN OP VOLUME 100 EN IK GA SCHREEUWEN/KRIJSEN/GILLEN
    Maar dat zou ik dus uiteindelijk niet doen. Ik zou heel erg in mezelf gekeerd raken en dat zou mijn ma niet leuk vinden.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Een van mijn beste vriendinnen, nu niet echt meer, maar toen wel, is uit huis geplaatst. Ik heb haar nooit meer gezien..

    Ik zou het echt kut vinden als dat één van m'n vriendinnen overkomt


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Wat klote! Sterkte.


    Smile and live.

    Lionel schreef:
    Ik zou het vriendelijk gezegd zwaar klote vinden.


    Food.