• ik wil daar niet heen ik wil niet. Ze kunnen allemaal dood neervallen ik wil niet


    Ik ben gemeen xoxo

    ^ Ja


    Ik ben gemeen xoxo

    Escritura schreef:
    (...)

    XD Leer Trolling.
    trolololo


    I live for the applause, you will die for it.

    Escritura schreef:
    (...)

    Cool Story Bro

    Hahahahahhaha you're funny. :x

    Oh, en 'ontopic' ik snap dat je niet wilt, maar je wordt er misschien beter door, al weet ik niet exact waar dit over gaat. :3

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 23:30 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Escritura schreef:
    (...)

    Cool Story Bro
    Tell it again!


    I live for the applause, you will die for it.

    Shockwave schreef:
    (...)trolololo


    Trols and love,
    TTT
    for all your Trolling


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oke ik vind jullie echt zo disrespectvol. Iemand heeft een serieus probleem en wil een beetje steun en dan gaan jullie zo trollen. Zouden jullie dat leuk vinden, als iemand dat op jullie topic zou doen als je ergens mee zit. Denk het niet, jezus gedraag je eens een beetje normaal


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Oke ik vind jullie echt zo disrespectvol. Iemand heeft een serieus probleem en wil een beetje steun en dan gaan jullie zo trollen. Zouden jullie dat leuk vinden, als iemand dat op jullie topic zou doen als je ergens mee zit. Denk het niet, jezus gedraag je eens een beetje normaal


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    is dit een troll? serieus dat vind ik wel laag.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Stray schreef:
    is dit een troll? serieus dat vind ik wel laag.

    Jep, ik vind trollen ook geniaal. Maar niet op dit soort topics.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zet hier maar een slotje op en ik ga hier dus nooit meer om hulp vragen. Bedankt mensen voor de serieuze steun, dat ik jullie kon bereiken via pb of telefoon en de mensen die voor me opkomen nu.


    Ik ben gemeen xoxo

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Jep, ik vind trollen ook geniaal. Maar niet op dit soort topics.


    ja, ik vind het respectloos en kan hier zeer slecht tegen. Ik heb best humor hoor maar dít gaat te ver.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Aarshaar schreef:
    Zet hier maar een slotje op en ik ga hier dus nooit meer om hulp vragen. Bedankt mensen voor de serieuze steun, dat ik jullie kon bereiken via pb of telefoon en de mensen die voor me opkomen nu.


    ff ontopic voordat het sluit, met mij kan je ook pb als je ergens mee zit (zoals nu)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ok, misschien dat deze vraag nogal ongepast is, maar ik ben nu wel erg nieuwsgierig geworden... Wat is trollen?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    Ok, misschien dat deze vraag nogal ongepast is, maar ik ben nu wel erg nieuwsgierig geworden... Wat is trollen?


    ik stuur het wel via pb om dit topic niet nog meer te ruïneren


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    roflcopter, ik zeg toch niks over haar probleem.


    I live for the applause, you will die for it.