• ik wil daar niet heen ik wil niet. Ze kunnen allemaal dood neervallen ik wil niet


    Ik ben gemeen xoxo

    Wat is er aan de hand?


    Ik haat meelopers.

    als je me een PB stuurt, ik sta open om je te helpen, een luisternd oor te zijn


    You're amazing the way you are, never give up!

    pb'en kan altijd!
    En wat het ook is, ze doen het voor jou misschien wil je het nu niet maar zie je later in dat het goed is? En het komt vast goed (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    mij kan je altijd bereiken


    You're amazing the way you are, never give up!

    Met zo'n username kan ik je gewoon niet serieus nemen. (cat)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Met zo'n username kan ik je gewoon niet serieus nemen. (cat)


    U mad?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    U mad?


    Wablieft? (':


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Wablieft? (':


    You can't explain that.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    You can't explain that.


    Engels praten maakt je niet 'cooler'... Leg even in het nederlands uit. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Engels praten maakt je niet 'cooler'... Leg even in het nederlands uit. (:


    XD Leer Trolling.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    XD Leer Trolling.


    Niet echt geïnteresseerd in dat, wat het ook mag zijn. Sorry. (':


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Niet echt geïnteresseerd in dat, wat het ook mag zijn. Sorry. (':


    you can't explain that either :3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    you can't explain that either :3


    Ok en dan is hierbij het gesprek tussen ons afgelopen, er komt toch niets zinnigs uit.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Ok en dan is hierbij het gesprek tussen ons afgelopen, er komt toch niets zinnigs uit.


    Cool Story Bro


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Was dit de reden? (van een ander topic van jou)

    Sorry dat ik hier steeds zo depressief praat, tenminste de afgelopen twee dagen, maar psychisch ben ik heel even geknapt. Zoals sommigen van jullie weten heb ik heftige woede-aanvallen, waarin ik echt aan álles schijt heb in mijn omgeving. Ik ben mezelf dan niet meer, het is net alsof mijn lichaam een marionet is van een ander. Na afloop ben ik de helft meestal kwijt, van wat er gebeurd is.
    Gisteren ging het te ver, veel te ver. Politie kwam langs, praatte met me. Crisisdienst van jeugdzorg kwam langs, om me te kalmeren. Mijn vriendje had het uitgemaakt, maar dat is eigenlijk goed gepraat. Hij heeft rust nodig, wil even afstand van mij, maar hij wil me wel blijven zien. We spreken één keer per week af en zodra het weer gaat vaker.
    Het knaagt alleen zo ontzettend aan mijn hart, die stem in mijn hoofd die mij dwingt het slechte te denken. Toen hij weg ging hij haat je, hij houdt niet meer van je, hij verlaat je zomaar, hij troost je niet meer, je staat er alleen voor. Ik natuurlijk overstuur, mijn vriend vroeg wat er was en ik vertelde het. Hij stelde me gerus, maar die stem die blijft aan me knagen.


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!