• Oke vage topic maar help me plies. Ik had een beugel en heb nu een nachtbeugel. Na een week kamp kan de boven kant er niet meer in. Ik heb een tand nog niet want ik heb te dik tandvlees maar het doet fck veel pijn. Nu is mijn probleem volgende week krijg ik een draadje maar ik heb nu boven ook een spleet. Weet iemand hoe ik het beste kan oplossen want weer een beugel daar heb ik niet meer zo'n zin in.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Het enige wat je kan doen is naar de ortho gaan en je probleem uitleggen, lijkt mij (:?


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Verbijten of pijnstillers.
    Absoluut blijven dragen, anders gaat het helemaal de verkeerde kant op, moeten je ouders heel erg veel geld extra betalen en heb je later extra pijn.


    Has no one told you she's not breathing?

    Wat voor nachtbeugel heb je precies? Zo'n ding dat 1 soort gebitje is en je erin stopt? Want dan zou ik gewoon proberen wel de onderkant erin te krijgen en boven dan maar wat minder. En een spleetje, die moeten toch weg zijn voordat je beugel eruit gaat? En dan houdt een spalkje dat normaal wel bij elkaar..


    “Love is a contradiction.”

    Ortho gaan, ik denk dat je dan toch weer een beugel moet...

    Haal je beugel eruit met een tang, problem solved.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Lux schreef:
    Het enige wat je kan doen is naar de ortho gaan en je probleem uitleggen, lijkt mij (:?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Raveleijn schreef:
    Haal je beugel eruit met een tang, problem solved.
    hij kan in en uit maar in doet fck veel pijn en achter het gaatje wilt ie niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan heb je hem te lang niet ingehad en de enige kant is; Duwen.
    Dat moest ik ook, de tranen stonden in mijn ogen en het was een hel, maar het moet nou eenmaal n_n (Toen had ik hem een tijd niet in gehad + het draadje moest strakker..)

    Anyway, je kan ook naar de ortho, vragen of het draadje weer wat losser kan?

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 19:42 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    gleecullen schreef:
    (...)hij kan in en uit maar in doet fck veel pijn en achter het gaatje wilt ie niet

    Dan doe je de beugel toch gewoon uit.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”