• Ik vind het vreemd als mensen rollen gaan verdelen/vragen.

    Ik bedoel, bij een verhaal schrijven hoort ook personages verzinnen, dus waarom zou je andere in godsnaam jouw werk latem doen? :Y)
    En ben ik de enige die dit nogal vreemd vind? [:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ook hoor,ik denk ook dat de meestal het doen om bekendheid enzo.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind het ook veel leuker om het zelf te doen, maar bij sommige verhalen zou het wel leuk kunnen zijn om rollen te verdelen (:
    Maar over het algemeen vind ik het best.. Nouja, niet raar, maar lui? xd


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik vind het 50/50, aan de ene kant ben ik het met je eens maar aan de andere kant vind ik het ook wel een kleine uitdaging om met zo'n door iemand anders bedachte personage te werken.


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Medieval schreef:
    Ik vind het 50/50, aan de ene kant ben ik het met je eens maar aan de andere kant vind ik het ook wel een kleine uitdaging om met zo'n door iemand anders bedachte personage te werken.


    Hmm, zo heb ik het nooit gezien. Maar meestal moeten je personages een bepaald karakter hebben waardoor ze anders reageren in situaties, op die manier volg je je verhaallijn. Als het bedachte personage ineens heel impulsief is en dus wél op reis gaat i.p.v. niet dan ligt heel je verhaallijn door de war.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Vind ik ook. :Y)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Als mensen rollen vragen, krijg ik de indruk dat ze geen inspiratie hebben en door mensen rollen met volledige geschiedenis etc. te laten invullen, ze hun verhaal gewoon een deel voor hen laten verzinnen...
    Ofzo.


    Has no one told you she's not breathing?

    @Lux; Ik vind het ook lui, maar wilde niemand beledigen :Y)

    @Delirious; Dat vind ik dus ook.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb het zelf nog nooit gedaan, omdat ik zelf de volledige controle wil over mijn personages.


    No growth of the heart is ever a waste

    Endure schreef:
    (...)

    Hmm, zo heb ik het nooit gezien. Maar meestal moeten je personages een bepaald karakter hebben waardoor ze anders reageren in situaties, op die manier volg je je verhaallijn. Als het bedachte personage ineens heel impulsief is en dus wél op reis gaat i.p.v. niet dan ligt heel je verhaallijn door de war.



    Ja daar heb je ook weer gelijk in, maar zo vaak werk ik niet met rollen en de keer dat ik het deed, kwamen er niet veel afwijkingen of veranderingen in de verhaallijn zelf, maar het kan inderdaad zo lopen.


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Ik doe eht soms omdat mensen eht soms een uitdagin vinden om karakters te bedenken. als ik het neit eens ben met ze doen ik toch gewoon wat ik zelf wilt, het is mijn verhaal after all.
    En sommige mensen doen het ook omdatz e dan geen inspiratie hebben, of om hun verhaal bekent te maken voordat ze schrijven :Y)

    Zelf vind ik rollen maken leuk, daarom doe ik binnekort een themawedstrijd erover


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ook! Maar als die mensen dat zou willen mogen ze het doen, meestal doen ze dat ook om het moeilijker te maken ofzo iets...

    Yes. Me too. >~<


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    JChoo schreef:
    Ik ook! Maar als die mensen dat zou willen mogen ze het doen, meestal doen ze dat ook om het moeilijker te maken ofzo iets...


    Vroeg me het nut er even vanaf en vroeg me af af of ik de enige was die er zo over dacht, want ik zie vaak rollen zoek topics ;] Ik heb er verder niks tegen ofzo, begrijp me niet verkeerd, maar vind het een beetje lui overkomen enzo.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 19:25 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik doe het omdat er zo allemaal verschillende personages komen. en niet de hele tijd het zelfde personage dat ik in mijn hoofd heb.
    Maar ik moet er wel bij zeggen: De hoofdpersoon bedenk ik altijd zelf.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 19:33 ]

    Ik vind het niet. echt iets. Want, je kent het personage beter als je het zelf hebt bedacht, en ik heb een keer iemand een rol laten verzinnen, waar ik toen de rest van het verhaal aan vast zat, terwijl ik de rol helemaal niet leuk vond.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.