• Net zat ik aan de computer en toen keek ik een stukje omhoog, net langs het beeldscherm af onder een plank en toen zag ik een best wel grote spin. Tenminste een gore, met een bruine kleur en oh ik schreeuwde en rende nu meteen weg. Je raad het al ik vind die dingen zo eng, en ik weet dus niet hoelang die daar al gezeten heeft. Ik heb daar de heledag aan de computer gezeten. Ik haat spinnen echt, en kan me niet meer voorstellen dat ik ze vroeger altijd oppakte en in potjes deed. Ik ben bang geworden door de vrouw van mijn oom, die de heletijd schreeft als ze een beestje ziet en door een droom die ik jaren geleden gehad had. Tot een paar jaar terug dacht ik nog steed dat die droom echt was geweest.

    Om dit topic nuttig te houden wie is er ook bang voor spinnen en waardoor is dat dan door gekomen denk je?

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 18:14 ]


    <3

    Ik heb aragnofobie, dus ik zou 24 uur niet meer in de buurt durven komen, haha.
    Edit: Ik heb het al heel erg lang en als ik al mijn aanvaringen hier moest vertellen, zouden we nog heel erg lang bezig zijn, haha.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 18:18 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik. Omdat ze eng zijn. Maar het werd pas echt erg toen ik eens door een spinnenweb gelopen was en er dus zo'n enorme spin op mijn schouder zat. Ik draaide mijn hoofd, junge, dat beest echt vlák bij, dichterbij kon haast niet ._.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik! Ik heb er 1 bijna opgegeten!!!!!! :O Daardoor!

    Ik lag een keer in bed, komt me moeder binnen om te vertellen wat voor klusjes ik moest doen de volgende dag en begint ze te gillen. Blijkbaar vond ze mijn nieuwe BFF de spin niet zo aardig :(


    quidquid excusatio prandium pro

    Als ik spinnen zie, dan probeer ik altijd om ze met mijn prachtige gil te vermoorden.
    Meestal lukt dat niet. (Oké, oké, het is nooit gelukt, maar het zou best leuk zijn als het wel zou gebeuren.)
    Daarna gil ik om mijn vader of moeder, die dan aangesneld komen omdat ze denken dat de Derde Wereldoorlog is begonnen. :'D
    Edit: Dit is altijd al geweest en zal ook nooit meer anders worden. Ik háát alle insecten die ook maar dúrven om bij me in de buurt te komen.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 18:20 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mudblood schreef:
    Als ik spinnen zie, dan probeer ik altijd om ze met mijn prachtige gil te vermoorden.
    Meestal lukt dat niet. (Oké, oké, het is nooit gelukt, maar het zou best leuk zijn als het wel zou gebeuren.)
    Daarna gil ik om mijn vader of moeder, die dan aangesneld komen omdat ze denken dat de Derde Wereldoorlog is begonnen. :'D
    Edit: Dit is altijd al geweest en zal ook nooit meer anders worden. Ik háát alle insecten die ook maar dúrven om bij me in de buurt te komen.


    Als dat kon had ik er al miljoenen vermoord. Maar dan heb ik het probleem meer dat dood blijven liggen en dat ik dan alsnog mijn vader en moeder moet roepen om ze op te ruimen.


    <3

    Kitchener schreef:
    (...)

    Als dat kon had ik er al miljoenen vermoord. Maar dan heb ik het probleem meer dat dood blijven liggen en dat ik dan alsnog mijn vader en moeder moet roepen om ze op te ruimen.

    Ik niet, ik ben te hard in shock om te gillen, haha.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik ben ook bang voor spinnen, gewoon, omdat ze eng zijn. Vooral van die grote, harige vieze iew beesten. Gelukkig heb ik altijd mijn lieflijke vader die ze dan wel wil oppakken en buiten zetten, mwehe xd


    “Love is a contradiction.”

    Delirious schreef:
    Ik heb aragnofobie, dus ik zou 24 uur niet meer in de buurt durven komen, haha.
    Edit: Ik heb het al heel erg lang en als ik al mijn aanvaringen hier moest vertellen, zouden we nog heel erg lang bezig zijn, haha.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Haha, mijn vader zegt altijd: 'Hoe wil jij ooit op jezelf gaan wonen als je bij ieder insect gilt?'
    Ik huur wel iemand in om dagelijks alle insecten te verwijderen. (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mudblood schreef:
    Haha, mijn vader zegt altijd: 'Hoe wil jij ooit op jezelf gaan wonen als je bij ieder insect gilt?'
    Ik huur wel iemand in om dagelijks alle insecten te verwijderen. (wbw)


    Mijn ouders vragen zich dat ook altijd af.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 18:36 ]


    <3

    Ik had ooit en groep drie, toenik nog een lief klein schattig meisje was. kuch.
    nee maar oke, ik zat in groep drie gewoon in de klas, en een jongetje zei dat er een spin op me zat, dus ik kijk zo naar mijn schouder en die spin was echt enorm. O.O


    We can't spend our lives waiting to live.

    Ik ben niet bang voor spinnen. Ik vind die beesten niet geweldig maar oké(krul)


    Only those who listen can hear