• Dit kan spoilers bevatten!!!



    Wat vonden jullie van die film?



    De eerste keer dat ik schrok (Zo toen die schaduw achter het raam stond in de kinderkamer) dacht ik héél even dat ik een hartverzakking kreeg.
    Of zo toen die vader bij Dalton was in het uiterste..Dat rood demonen ding... Like what the hell?!
    Hij was zo lelijk maar toch ook weer grappig :')
    Ik ging helemaal stuk bij het deel dat die oma zo'n gasmasker op haar kop had gezet om in contact te komen met Dalton.
    Toen die man alles opschreef wat hij hoorde, zag je die oma op de achtergrond schokken.
    Ik was echt plat gegaan samen met enkele vriendinnen.
    Ik vond de film opzich wel ok, maar ik haat gewoon dat het een open einde is.
    Ik wil weten wat er is gebeurt met die vader nadat dat ding zijn lichaam overnam.
    Er zijn mensen die er in geloven dat zoiets kan gebeuren, wat denken jullie?
    Ik vind het bullshit (A)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik wou hem gaan zien! Maar mijn vriendje durfde niet. xd


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Die wil ik nog zien :'D Hij leek mij wel goed Ö


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Die wil ik nog zien :'D Hij leek mij wel goed Ö


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik zit al een week te denken dat ik 'em moet gaan kijken, maar ik heb telkens geen zin haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Beatles schreef:
    Ik wou hem gaan zien! Maar mijn vriendje durfde niet. xd

    Zéker doen :)
    DOe het dan zonder je vriendje (A)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ga hem misschien zien, maar daar moet ik nog eens over nadenken...

    Ik vind niet zo snel een film eng, maar bij deze had ik toch wel enkele bibbermomenten. Achteraf bekeken denk je natuurlijk; dikke bullshit, dat kan niet.
    Maar op het moment zelf word je er zo hard ingezogen dat het echt schrikken is. Mijn ergste schrikmoment was toen die rooie knul achter die vader vandaan kwam. Toen ontsnapte er wel een gilletje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik zag hem in de bioscoop en de enigste faal scene vond ik die dat die vader bij de jochie was en je ineens die blije beat hoorde. Toen zag je die lelijke kerel daar staan, lol.
    Die vrouw had een masker op, zodat die kerel kon horen wat ze zei.


    Ik ben gemeen xoxo

    Kalypso schreef:
    Ik vind niet zo snel een film eng, maar bij deze had ik toch wel enkele bibbermomenten. Achteraf bekeken denk je natuurlijk; dikke bullshit, dat kan niet.
    Maar op het moment zelf word je er zo hard ingezogen dat het echt schrikken is. Mijn ergste schrikmoment was toen die rooie knul achter die vader vandaan kwam. Toen ontsnapte er wel een gilletje.

    Geef toe, die rode kerel was lelijk :)
    Mijn vriendinnen waren redelijk bang tijdens die film :')
    De een zat met haar hoofd bijna in haar popcorn potje
    En de ander zat met haar gezicht achter haar handtas.
    Maar ik vond dat er wel redelijk veel lachwekkende momentjes waren.
    Zoals bijvoorbeeld toen het licht uit was gegaan en die twee mannen die bij die oude vrouw hoorde, met zo'n lamp gingen schijnen.
    De ene gebruikte zo'n klein ding terwijl die andere met zo'n grote rode spot liep.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb 'm zo'n anderhalve week geleden gezien en ik vond 'm niet zo goed eigenlijk.

    SPOILER
    Het verhaal zat niet goed in elkaar en dat stuk waarin die vader zijn zoon gaat halen en die zoon zo vasthing, trok werkelijk op niets. En ook dat 'beest' dat zijn zoon gevangen hield was zo fout. (':


    If we had not a soul, music would have created it.

    hahah ik heb die film gezien en die rode gast is nogal rood, lelijk en eng xD


    I'm short

    Ik vond het een goede film *O*
    Maar ik vond 't eerder een thriller dan een horror :')

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 16:51 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    ik ga die een keer kijken mmet een vriendin hij lijkt me supereng!


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Hij is niet eng, wel slecht op een grappige manier :Y)


    quidquid excusatio prandium pro