• Hi. (:

    Ik ben terug van tien dagen kamp. Maar ik ga hier nu een heel zeik-verhaal lopen op hangen. Ten eerste; het was super leuk, onvergeetbaar!

    Maar de jongen waar ik verliefd op ben, (Topic van de hele uitleg.) was daar dus ook bij.

    Weer veel oog-contact. We hadden de derde dag gala en toen moesten we met iemand slowen. We waren in totaal met alle leden met veertig. Elke jongen moest een meisje kiezen. Nu was het zo dat hij naar me toe kwam. Toen hebben we geslowt. Ik kon het niet geloven. Ook toen we gingen zwemmen. Ik stond met twee vriendinnen te volley-ballen en de bal kwam bij hem terecht door een vriendin. Ik zwem er naar toe om de bal te pakken wilt hij hem terug gooien. Ik steek mijn handen in de lucht zo van: wil je alsjeblieft de bal geven. Doet hij alsof hij naar me gooit en gooit de bal vervolgens naar mijn vriendin. Lachend. Ook als we iets in groepjes moesten doen, zat ik altijd wel met hem! We werden dan ingedeeld. En gisteren was een feestje omdat het de laatste dag was. We moesten weer slowen en ja; hij vroeg me weer. Ik weer blij.

    Maar nu is het zo dat hij dus ouder is. Ik heb hem al proberen te vergeten, maar het lukt niet. Hij blijft in mijn hoofd rondspoken. Ik ben gewoon zo hopeloos verliefd op hem.

    Weet iemand wat ik moet doen?

    Er voor gaan, wat maakt het uit dat ie ouder is?

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 14:04 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Er voor gaan, wat maakt het uit dat e ouder is?


    Omdat hij misschien wel vier jaar ouder is en het in september vijf word.

    Hoeveel ouder?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Com schreef:
    (...)

    Omdat hij misschien wel vier jaar ouder is en het in september vijf word.

    Zo erg is dat niet, als jullie elkaar maar echt leuk vinden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als jij hem leuk vindt, dan moet je er voor gaan, ongeacht zijn leeftijd.
    So what als mensen het er niet mee eens zijn? Jij hebt jouw gevoelens en ideeën en daar moet je 100% achter staan. Het is jouw leven en jij moet het leiden zoals jij dat wil.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    NYC schreef:
    Er voor gaan, wat maakt het uit dat ie ouder is?


    Are you lost?

    Age is just a number baby (:
    Bedenk wel, hij is ouder en heeft zo ook 'andere' behoeftes en hormonen en het zou kunnen dat hij later dingen wil waar jij nog helemaal niet klaar voor bent en dat kan botsen...


    I miss the days when life was simple.

    Com schreef:
    (...)

    Omdat hij misschien wel vier jaar ouder is en het in september vijf word.

    "Age is a matter of mind. If you don't mind it doesn't matter."


    None but ourselves can free our minds.

    als jullie elkaar allebei leuk vinden, maakt de leeftijd niks uit ;)


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Jullie vinden elkaar toch leuk? Vergeet die leeftijd dan! Dat maakt niet echt iets uit ofzo hoor!

    Toen ik 12 was, was ik ook verliefd op een jongen van 16. Nu, twee jaar later, ben ik nog steeds verliefd op hem en hij nu ook op mij, en ik heb er totaal geen problemen mee. Hij heeft het er een beetje moeilijk mee maar ik vind dat dat spook gewoon tussen zijn oren zit en weggejaagd moet worden ^^
    Maar wat ik dus zeggen wil, 12 en 16 is niet zo'n heel groot verschil. En sowieso, als je ouder wordt, wordt het minder. Als jullie elkaar echt leuk vinden is er toch geen probleem? Liefde overwint (bijna) alles.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik vind het geen probleem, al vind ik zelf drie jaar leeftijdsverschil de max. Als je ouder bent is dat wat anders.
    heb zelf leeftijdsverschil van tweënhalf jaar, dus das ook best veel... Maarja, maakt niet uit zolang je op één lijn zit met elkaar ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Kalypso schreef:
    Als jij hem leuk vindt, dan moet je er voor gaan, ongeacht zijn leeftijd.
    So what als mensen het er niet mee eens zijn? Jij hebt jouw gevoelens en ideeën en daar moet je 100% achter staan. Het is jouw leven en jij moet het leiden zoals jij dat wil.


    <3