• Heej allemaal,
    ik had een vraagje;
    ik zou heel graag willen babysitten, van me ouders mag het maar ze denken dat ik er te jong voor ben.
    Dus hier de vraag;
    Vanaf hoeveel jaar mag je babysitten?

    Ik ben zelf 14 jaar.

    'x

    EDIT: SOrry, ik was ff vergeten dat het babysitten was. Titel moet dus Babysitten zijn. :$

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 17:36 ]


    I will be.

    Ik vind van niet, ik was zelf ook 14 toen ik voor de eerste keer ging oppassen.


    <3

    Het is babysitten, anders lijkt het alsof je op de baby's gaat zitten XD Maar ik denk dat je nu al mag. (:


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Nou ik was 13 toen ik op een baby van 5 maanden moest passen.

    en dat ging me best wel awesome af.

    Chocolicious schreef:
    Het is babysitten, anders lijkt het alsof je op de baby's gaat zitten XD Maar ik denk dat je nu al mag. (:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    ik denk dat daar niet echt een leeftijd op staat, je moet voor jezelf uitmaken of je je daar volwassen genoeg voor vind

    Ik vind 14 jaar voor zoiets oud genoeg, maar dat is mijn mening


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Geen idee,
    Babyzitten? bedoelt je niet babysitten?


    Ex astris, sciencia

    Een kind mag alleen thuis gelaten worden wanneer er iemand thuis is die ouder is dan 16. Dus legaal gezien mag je pas babysitten vanaf je 16.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Een kind mag alleen thuis gelaten worden wanneer er iemand thuis is die ouder is dan 16. Dus legaal gezien mag je pas babysitten vanaf je 16.


    dit. en ik studeer er voor, dus eht klopt XD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ben nu 13 en ik pas vast op bij iemand, die moeten elke donderdag weg.

    Er is geen minimum leeftijd voor. Het ligt er gewoon aan of de mensen waar je wilt oppassen, je er verantwoordelijk genoeg voor vinden. (:


    To infinity and beyond •

    Volgens mij is dat een prima leeftijd. Genoeg van m'n vriendinnen passen ook op, en die zijn ook 14.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik ben 12 en ik pas ook al op bij mensen, dus jij kunt best gaan babysitten.

    Edit: Wow, wacht babyZITTEN?! Haha, ik krijg rare gedachtes xd.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 14:06 ]


    Are you lost?

    Kitchener schreef:
    Ik vind van niet, ik was zelf ook 14 toen ik voor de eerste keer ging oppassen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik was 12 toen ik voor het eerst ging oppassen, maar het is heel erg verantwoordelijk. Dus als jij denkt dat je er verantwoordelijk genoeg voor bent, moet je het doen(:


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Cloudburst schreef:
    Een kind mag alleen thuis gelaten worden wanneer er iemand thuis is die ouder is dan 16. Dus legaal gezien mag je pas babysitten vanaf je 16.



    Dus ik ben illageel bezig geweest?