• "Or perhaps in Slytherin
    You'll make your real friends,
    Those cunning folks use any means
    To achieve their ends."


    Said Slytherin, "We'll teach just those
    Whose ancestry's purest."




    Welcome tot the Slytherin Common Room. No mudbloods or blood traitors allowed here.



    Parseltongue




    OUR HOUSE SONG (by Katie)

    Albus Potter is our king,
    He's a worthy Slytherin.
    Just as great as he can be,
    He can conquer each banshee.

    The true heir of Slytherin,
    The hallows're of no need to him.
    He's the bravest boy to be found
    On the Hogwarts grounds.

    Albus Potter is our king,
    He's the pride of Slytherin.
    That's why Slytherins all sing:
    ALBUS POTTER IS OUR KING!




    Death Eaters Tasks
    (Let op: Iedereen moet minimaal één taak hebben, zodat we gelijk weten hoeveel leden we hebben en wie dat dan zijn.)

    Muggles vermoorden:
    -Medieval
    - Sanity
    - PrincesSnape
    - Outcast
    - Progeny
    - Monkeyslut
    - Celestial
    - Mudblood
    - Buckbeak


    Mudbloods uit de weg ruimen:

    - Oppugno
    - Pinkpop
    - xReplay
    - Tragically
    - BeSlytherin
    - Pemberley
    - Celestial
    - Progeny
    - Thunderwitch
    - Daiyu


    Blood traitors vermoorden:
    - Soundeffect
    - Barcalonista
    - Apophis
    - Orchideous
    - Progeny
    - Sanity
    - Celestial
    - Aguamenti
    - DarkSavior
    - LizzyTennant


    Secret Keeper, Riddle Replacement: Prophecy


    If you have fully proven your loyalty to Riddle Jr:

    Slytherin Royalty: Medieval, Prophecy, Progeny, Celestial
    (most loyal death eaters)

    ________________________________________________________________*

    RULE N1: A Slytherin may never call an other Slytherin or a Gryffindor a mudblood.

    RULE N2: A Gryffindor that has willingly declared peace to the whole house of Slytherin must not be bullied, threatened, attacked or killed. From now of on, a Gryffindor is your friend whom you must respect and, if necessary, protect.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 20:42 ]


    everything, in time

    @ Captain, jou reacties ownen echt in dat ene topic waar we het allemaal over hebben :X


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Haha thx. Normaal gezien vind ik het niet aangenaam om zo te reageren, maar ik was eigenlijk best kwaad toen. (:
    Jouw reacties waren ook niet mis hoor! ;d


    Where there is a sea there are pirates...

    Is hier al iemand? Ja, behalve ik, bedoel ik dan.(joehoe)


    everything, in time

    I am here :Y)
    En goodmorning everybody :3


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Er is niets goed aan deze ochtend.(':
    But hell, lekker geslapen?(:


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Er is niets goed aan deze ochtend.(':
    But hell, lekker geslapen?(:


    Why not? Ik ben altijd hyper ochtends :'D
    Maar ik heb wel lekker geslapen, jij? (krul)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Mooi om te horen!^^ doe je goed, 's ochtends!;o

    Omdat ik alweer ruzie heb, sinds gisteravond.D:
    Het ene moment zegt hij/zij dat ik alles fout doe, het andere moment heeft hij/zij alles gedaan. Zo komen we ook niet verder!(joehoe) ik maak er hij/zij van ivm een beeeeeetje privacy.x]


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Mooi om te horen!^^ doe je goed, 's ochtends!;o

    Omdat ik alweer ruzie heb, sinds gisteravond.D:
    Het ene moment zegt hij/zij dat ik alles fout doe, het andere moment heeft hij/zij alles gedaan. Zo komen we ook niet verder!(joehoe) ik maak er hij/zij van ivm een beeeeeetje privacy.x]


    Man, daar kom je inderdaad niet heel ver mee --'. Kunnen jullie niet gewoon voor de optie 'zand erover' ofzo (het ligt natuurlijk aan de situatie, als het iets heel ergs is snap ik wel dat je er niet zomaar 'zand erover' kan doen/zeggen).


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Neeeeee, normaal ben ik daar ook heel erg voor hoor. Ik ben meestal heel snel niet meer boos, of de reden van een ruzie vergeten.(cat)
    But I have my lines..(wbw) of hoe je dat ook zegt, borders?


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Neeeeee, normaal ben ik daar ook heel erg voor hoor. Ik ben meestal heel snel niet meer boos, of de reden van een ruzie vergeten.(cat)
    But I have my lines..(wbw) of hoe je dat ook zegt, borders?


    Ik noem het liever lines, dat klinkt sexyer (wbw)
    Maar ik meestal ook niet, maar nu zit er zo'n kind in mijn klas waarbij ik echt haar hoofd neer wil slaan ofzo, ik ben nog nooit zo lang boos op iemand geweest (ben nu nog steeds boos op haar maar ik ga haar gewoon f*cking hard negeren, stupid asshole dat ze er is (cat)).

    *kucht* Maar nu hebben we het meer over mij maar we hadden het over jouw (cat). Is er echt geen oplossing mogelijk dan?


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Hahahahah, goeie! Negeren vinden ze meestal nog veel erger. You're a real Slytherin!-applaus-

    Nah, vooruit; hij, laat me nu even met rust zodat ik kan aangeven wanneer ik weer wil praten. Want hij heeft wat nare opmerkingen gemaakt.(N) Ik weet gewoon ook even helemaal niet meer wat ik met hem wil.;'D Jongens!(joehoe)


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Hahahahah, goeie! Negeren vinden ze meestal nog veel erger. You're a real Slytherin!-applaus-

    Nah, vooruit; hij, laat me nu even met rust zodat ik kan aangeven wanneer ik weer wil praten. Want hij heeft wat nare opmerkingen gemaakt.(N) Ik weet gewoon ook even helemaal niet meer wat ik met hem wil.;'D Jongens!(joehoe)


    Jaja, maar het gaat nog moeilijk worden omdat ze de hele tijd achter me aan loopt en me dan ga-dood blikken geeft --'. En dan nog tegen een andere vriendin van mij zeggen dat we geen vriendinnen meer zijn en tegen mij zoetjes blijven glimlachen, trut (cat). (ja het is echt een hele vage situatie waar ik nu in leef maar ik ben ook vaag :Y)).

    Jongens! *zucht medelevend mee* waarom zijn alle leuke bezet en blijven er alleen nog maar aso's over (cat). Maar dan hoop dat je er dan uit komt en de goeie keuze maakt :Y).


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Whuuuut? Leg uit, nu ben ik benieuwd.:9~

    En eh, da's het probleem. Ik weet absoluuuuuuut niet wat ik moet kiezen. Ik heb een door 'voordelen-nadelen' lijst gemaakt, maar er staat aan beide kanten evenveel.(nerd)


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Whuuuut? Leg uit, nu ben ik benieuwd.:9~

    En eh, da's het probleem. Ik weet absoluuuuuuut niet wat ik moet kiezen. Ik heb een door 'voordelen-nadelen' lijst gemaakt, maar er staat aan beide kanten evenveel.(nerd)


    Ik stuur je wel een pb, ik zet het liever niet het hele verhaal hier neer ;p
    En het is wel een lang verhaal dus bereid je voor :Y)

    Haha, ik vind het wel slim van je van die lijst maar misschien moet je bepaalde dingen wat zwaarder mee laten tellen ofzo? (oké nu klinkt het alsof we cijfers aan het geven zijn ofzo :'D).


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Ik moet even douchen, maar ik lees je pb zodra ik terug ben.^^
    En ik weet dan niet zo goed wat ik precies zwaarder moet laten meetellen.D: ik ben hier helemaal niet goed in.:'D
    De situatie ligt iets ingewikkelder.:Y)


    everything, in time