• Ik vroeg me af hoeveel hoofdstukken jullie op voorhand schrijven, voordat je de story activeert.
    Ik ben al een tijdje bezig met een HP story, maar ik heb nog maar zo'n 7 hoofdstukken.
    Ik wil er zeker enkele hebben, voor het geval dat ik een tijdje niet kan schrijven.
    Maar ik weet niet hoeveel hoofdstukken ik moet hebben voordat ik mijn story activeer.
    Dus, tell me :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Volgens mij was hier laatst nog een topic over?

    OT:
    Meestal nul.

    Ik ken mezelf, dus ik heb mezelf voorgenomen ze eerst af te maken (:
    En ik had gelijk, want ik heb zo'n 7 hoofdstukken, en heb nu al 2 maanden niet meer geschreven


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    null. :3


    They fell in love, didn't they?

    Zéro.


    I am an idiot, I move.

    Celestial schreef:
    Volgens mij was hier laatst nog een topic over?
    OT:
    Meestal nul.

    Ah, dat wist ik niet

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 14:37 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Bij mij hangt het er van af, de ene keer heb ik veel hoofdstukken op voorhand en de andere keer dan activeer ik 'm meteen als ik nog geen enkel hoofdstuk heb.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik doe er zelf voor de zekerheid een stuk of tien :3


    We can't spend our lives waiting to live.

    3 to 10


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    Meestal geen een. En soms twee, als ik vast voor de volgende dag vooruit schrijf.
    Want meestal als ik heel ver vooruit schrijf en dan weer wil schrijven, weet ik niet echt meer wat er nou was gebeurd en soms ben je dan al van gedachten veranderd over de gebeurtenissen.


    “Love is a contradiction.”

    Celestial schreef:
    Volgens mij was hier laatst nog een topic over?

    OT:
    Meestal nul.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Meestal één of twee. Ik begin namelijk wel al te schrijven voor ik de story activeer, maar dat is alleen om zeker te weten dat ik een zinnig begin kan maken. Anders zet ik hem helemaal niet online. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Orchideous schreef:
    Bij mij hangt het er van af, de ene keer heb ik veel hoofdstukken op voorhand en de andere keer dan activeer ik 'm meteen als ik nog geen enkel hoofdstuk heb.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Geen, maar dat werkt níet goed. x)


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Yawp schreef:
    Zéro.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ligt er aan of ik nog met veel stories bezig ben. Ik heb een story en die heb ik bijna helemaal afgeschreven


    "Ignite, my love. Ignite."