• Ik fiets tegenwoordig best wel veel maar heb echt een conditie van niks. Ik weet nu al dat ik er een uur over ga doen en ik zie er best tegen op, haha! (De reden dat ik nooit fiets is omdat mijn school zo'n 2-5 minuten lopen is vanaf mijn huis. )

    Wie houdt er ook zo vreselijk veel van fietsen? Haha (:


    Forever.

    Ik vind fietsen opzich niet zo erg. Maar ik haat alle vliegjes.

    Ik doe het best vaak, mijn school is 15-20 minuten fietsen en de stad ook zoiets. Als ik wil sproten moet ik ruim 30 minuten fietsen en ik vind het leuk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik houd van fietsen (:
    Is maar goed ook, mijn school is ruim 11 km fietsen.


    I am an idiot, I move.

    Fietsen met de hond vind ik echt chill, dan fiets ik zo 30 min met hem. Hij vindt het zelf ook fijn dus dan is het wel leuk (: . Wanneer ik naar school moet fietsen vind ik het minder, omdat ik een uur heen fiets en een uur terug :')


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik vind fiesen niet erg en in de zomer als het warm is vind ik het zelfs heerijk!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik moet als ik naar school fiets een half uur fietsen. Het is één lange rechte weg, met allemaal boerenhuisjes. Oh, EN HEEL VEEL VLIESJES :Y)