• Kan je ziek worden van géén ice tea te drinken??
    Ik drink al vele jaren ice tea en met vele jaren, bedoel ik sinds mijn 4de ofzo.
    Ik drink nooit iets anders (behalve in de winter of 's ochtends, dan drink ik koffie of thee)
    En nu mijn moeder vergeten is om ice tea mee te nemen, ben ik ziek.
    Ik zit al 4 dagen zonder ice tea en al 4 dagen ben ik kots kots kots misselijk:S
    Ik heb geen honger en drinken doe ik nu amper.
    Want als ik ga eten of drinken, wordt alles gewoon erger.
    Ik vertik het om water te drinken omdat ik het zó vuil vind en mijn maag kan er niet tegen.
    Dus, kan het zijn dat het door géén ice tea te drinken is?
    Let me know(A)

    Edit: Ik voel me al stukken beter...heb ice tea gedronken

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 13:44 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Whaha dat doet me denken aan een aflevering van Drake en Josh die ik eergister ofseu zag. Drake mocht geen junkfood eten en josh niet gamen voor een weddenschap. En Drake kreeg spontaan vlekken op zijn huid en werd ook niet goed doordat hij geen junkfood at.
    Door de spontane verandering van eten/drinken kon zijn lichaam dat niet in één keer aan en werd hij ziek.

    Maybe dat zoiets jou ook overkomen is?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    waar jij over nadenkt xd


    Save me from myself.

    Weetje, ik ken je probleem, same, kotsmisselijk en zo. Ik heb alleen geen idee of het afkickverschijnselen zijn, zoals jij zegt :') misschien toch maar weer icetea kopen?


    Destroy what destroys you.

    Ik denk het niet, nee :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik denk wel dat het kan. Ik ging afkicken van cola zero (dus niet per se suiker) en ik voelde me echt slecht. Depends on the person, I guess?


    Alis volat propriis

    Water móet je drinken, no offence.
    Maak gewone thee klaar, laat die koud worden en doe er enorm veel suiker in: je hebt ice-tea.
    En, geloof me. Zoveel ice-tea en amper iets anders is enorm slecht voor je gezondheid (en ja, ik dronk het vroeger ook enorm vaak. Ik ben ermee gestopt, ben water beginnen drinken en ik leef nog altijd)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik denk dat het gewoon puur toeval is ;)


    -

    Drink dan gewoon limonade, en dat kan je zo zoet maken als je wilt xD

    Ik vind het eigenlijk wel grappig als je moet afkicken van ice tea, dat heb ik nou niet xD Niet lullig bedoelt hoor (:


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Stonem schreef:
    Hahaha wtf.

    Ergens denk ik trouwens wel dat het kan XD


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Stonem schreef:
    Hahaha wtf.

    Ergens denk ik trouwens wel dat het kan XD


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.