• Voor diegene die het merk kennen. Ik vind het echt super leuk !(: Ik heb al een t-shirt en een pennenzak ( wow haha I know ) Nu zou ik graag een rode trui hebben maar die kosten nogal veel geld. ( en neen ik vind het niet leuk gewoon omdat het een merk is ).
    Hebben jullie op dit moment zo dingen die je echt heel graag wilt hebben van kledij ? (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik vind het echt zo'n vaag merk. Dat is toch met die aap? of wat het ook is. Ik vind 'm creepy. >__<

    Ik let niet echt op merken... Ik merk nog niet eens het verschil tussen iets dat uit de zeeman komt en iets dat een merk heeft.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Ik wil zoveel kleren hebben, maar ja mijn grote vriend 'geld' houdt me tegen (no_chears)


    -

    Ik vind Paul Frank echt awesome.
    Maar ik zou graag nog een Cool Story Bro en YMCMB trui willen :')


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Beatles schreef:
    Ik let niet echt op merken... Ik merk nog niet eens het verschil tussen iets dat uit de zeeman komt en iets dat een merk heeft.

    Dat heb ik ook, ik draag ook amper merkledij. Meestal shop ik gewoon bij vero moda etc. maar dit vind ik echt een leuk merk.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Beatles schreef:
    Ik let niet echt op merken... Ik merk nog niet eens het verschil tussen iets dat uit de zeeman komt en iets dat een merk heeft.

    Dat heb ik ook, ik draag ook amper merkledij. Meestal shop ik gewoon bij vero moda etc. maar dit vind ik echt een leuk merk.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik wil nog een Björn Borg shirt, toen ze nog anders waren. Die verkopen ze nu nergens meer :Y)

    Down But Not Out, mijn favoriete merk (;
    en ik werd in de vakantie opeens gevolgd op twitter door een superschattig merk. Ik weet alleen niet precies hoe het heet.


    Destroy what destroys you.

    Ik wil eem Fel groene skinney jean (H)
    maakt me niet uit uit welke winkel of hoe duur die is.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ik heb een sleutelhanger gekregen bij de bruna bij mijn agenda.. Vind hem wel grappig..

    Ik zou als kleding weer zo graag een paarse skinny willen :(!

    Ik ga over een week naar Frankrijk en ik heb nog steeds niks om in te zwemmen
    Ik geef niet zoveel om merken.
    nu heb ik bv een heel leuk hempje aan van 1 euro bij de zeeman


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Die aap right? Nee, niks voor mij :]
    En nee, heb geen verlanglijstje atm. Ik wacht alleen met smart op mijn tekentablet ><


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb nu genoeg, ik heb laatst een hele garderobe gekocht! *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik heb een ongelofelijk mooie blouse gezien, van Guess, maar die vind ik toch iets te duur. ;$


    To infinity and beyond •

    Paul Frank vind ik eigenlijk maar niks :x
    Maar zelf heb ik op het moment geen echte verlangens. Al zijn leuke T-shirtjes altijd welkom.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.