• Mijn vriendje dus. Hij zit de laatste tijd niet zo lekker in zijn vel, en dan begrijp ik dat hij wat lichtgeraakt is, maar serieus? Get yourself together dude. Hij was net met iets bezig en ik vroeg of het lukte, hij antwoordde niet, ik vroeg opnieuw of het lukte, hij antwoorde weer niet, toen zei ik: ‘‘Nou oké dan niet’’ ‘‘Ja schat ik ben effe bezig, argh’’ Op zo'n snebbetige toon. Toen zei ik dat hij me dan alsnog niet hoefde te negeren. Toen werd die boos en liep die weg, net voordat hij wegging klopte hij me op mijn rug en zei ik dat hij met zijn poten van me af moest blijven (wat eigenlijk wel onterecht was, maar alsnog) en toen liep die dus wel boos weg.

    We zijn nu bij zijn oma en ik heb geen zin om een scène te bouwen dus wat moet ik doen? Ik ben niet van plan om wéér mijn excuses te gaan aanbieden en als een hondje achter hem aan te lopen, dat heb ik al vaak genoeg gedaan.


    Rainbows on my staircase ~

    Negeer hem tot hij zelf sorry komt zeggen.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik zou wachten totdat hij zijn excuses komt aanbieden en daarna jezelf verontschuldigen omdat je zo heftig reageerde.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    At first, als hij bezig was is het logisch dat hij niet altijd gelijk reageert. Ten tweede, echt wtf, waarom zeg je tegen je eigen vriend dat hij van je af moet blijven? Ietsjes meer geduld van jouw kant mag ook wel, want je wéét dat hij nu niet zo goed in zijn vel zit.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 19:40 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Oke dit vind ik raar..
    Oke dit moet ik vrage.. Zijn jullie echt wel verliefd?


    Stop wishing, Start doing..

    Poseidon schreef:
    At first, als hij bezig was is het logisch dat hij niet altijd gelijk reageer. Ten tweede, echt wtf, waarom zeg je tegen je eigen vriend dat hij van je af moet blijven? Ietsjes meer geduld van jouw kant mag ook wel, want je wéét dat hij nu niet zo goed in zijn vel zit.
    Ja, dat weet ik, daarom wachtte ik ook eerst voordat ik het een tweede keer zei. Hetgeen wat mij irriteert is het feit dat hij echt gewoon niet normaal snel ruzie zoekt of op zijn teentjes is getrapt, en dat hij me hoorde maar alsnog z'n mond hield. En ja ik had fel gereageerd daarop, maar dat was mijn eerste reactie erop.


    Rainbows on my staircase ~

    Laat hem even afkoelen. Sewes zal hij spijt hebben van hoe hij deed en zich verontschuldigen.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Serophina schreef:
    Oke dit vind ik raar..
    Oke dit moet ik vrage.. Zijn jullie echt wel verliefd?
    Ja sowieso, het is pas 2 weken dat het zo gaat, en we hebben bijna 8 maanden. En ik hou ook wel echt van hem maar ik irriteer me ontzettend aan hem als hij zo doet.


    Rainbows on my staircase ~

    Serophina schreef:
    Oke dit vind ik raar..
    Oke dit moet ik vrage.. Zijn jullie echt wel verliefd?

    Als je ruzie maakt betekent 't toch niet dat je meteen niet meer verliefd bent? ._.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    EMIN3M schreef:
    (...)Ja, dat weet ik, daarom wachtte ik ook eerst voordat ik het een tweede keer zei. Hetgeen wat mij irriteert is het feit dat hij echt gewoon niet normaal snel ruzie zoekt of op zijn teentjes is getrapt, en dat hij me hoorde maar alsnog z'n mond hield. En ja ik had fel gereageerd daarop, maar dat was mijn eerste reactie erop.

    Had dan niet gereageerd, en niet altijd hoeft iedereen te reageren maar dat is wat iedereen verwacht. Wat heb je liever? Een hartstikke chagrijnig antwoord of niks? Nou ik had dan liever niks gewild. Praat er met hem over ofzo.


    your eyes are like stars in the night.

    Stonem schreef:
    (...)
    Als je ruzie maakt betekent 't toch niet dat je meteen niet meer verliefd bent? ._.


    Groot gelijk! Iedereen maakt weleens ruzie, hoe closer je met die persoon bent, hoe makkelijker het is om ruzie met hem te maken. Maar dat mag, zo leer je iemand juist kennen.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Uhh, jíj reageerde vooral overdreven vind ik, met dat klopje op je rug. Eerlijk gezegd vind ik dat jullie beide je excuses zouden moeten aanbieden, niet alleen jij of hij. Hij deed eert een beetje irritant, maar jij reageerde nogal overdreven vind ik. Maar dat is mijn mening.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Poseidon schreef:
    At first, als hij bezig was is het logisch dat hij niet altijd gelijk reageert. Ten tweede, echt wtf, waarom zeg je tegen je eigen vriend dat hij van je af moet blijven? Ietsjes meer geduld van jouw kant mag ook wel, want je wéét dat hij nu niet zo goed in zijn vel zit.
    Dit, maar dan wat minder aanvallend :P


    Life is hard and then we die

    Chocolicious schreef:
    Uhh, jíj reageerde vooral overdreven vind ik, met dat klopje op je rug. Eerlijk gezegd vind ik dat jullie beide je excuses zouden moeten aanbieden, niet alleen jij of hij. Hij deed eert een beetje irritant, maar jij reageerde nogal overdreven vind ik. Maar dat is mijn mening.


    SLOAN.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dit, maar dan wat minder aanvallend :P

    Het was niet aanvallend bedoeld xd


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Het was niet aanvallend bedoeld xd
    I kneuw, ik bedoel meer dat ik het anders had gebracht :P


    Life is hard and then we die