• Ik heb een idee voor een story (al een half jaar) en nu heb ik besloten om hem te gaan schrijven.

    Het idee (de inleiding word als ik hem ga schrijven wel wat uitgebreide):
    Zoey, Melody, Jana en Samantha gaan alle 4 voor de eerste keer naar Zweinstein hogere school voor hocus pocus. Ze komen ieder in een andere afdeling terecht. Met andere vrienden, andere problemen. Alleen soms kruisen de verhalen.
    (slecht inleiding i know)

    Nu mijn vragen:
    Zou ik het in een story of voor elk hoofdpersoon een eigen story?
    Titel?
    Extra ideeën?
    Misschien andere namen voor de hoofdpersonen?

    De meiden in het verhaal worden geen vriendinnen met elkaar. Okee niet allemaal

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 18:19 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    - Ik zou het in 1 story doen en dan telkens afwisselen, elk persoon als POV in verschillende chapters.
    - Crossing stories ?
    - Misschien de inleiding iets spannender maken? En iets van een geheim of strijd die ze samen moeten voeren zou ook leuk zijn. Oh en 't zou ook leuk zijn een jongen als hoofdpersoon te doen, inplaats van vier meisjes, dan heb je wat meer afwisseling, maar dat is maar een idee.
    - Hm, als je deze namen hebt gekozen, zal je ze vast wel leuk vinden, toch? :3


    “Love is a contradiction.”

    -In één story
    - ----
    -Ik zou het rond hun vriendschap laten draaien
    - ----


    All I have in life, is my imagniation.

    Archibald schreef:
    - Ik zou het in 1 story doen en dan telkens afwisselen, elk persoon als POV in verschillende chapters.
    - Crossing stories ?
    - Misschien de inleiding iets spannender maken? En iets van een geheim of strijd die ze samen moeten voeren zou ook leuk zijn. Oh en 't zou ook leuk zijn een jongen als hoofdpersoon te doen, inplaats van vier meisjes, dan heb je wat meer afwisseling, maar dat is maar een idee.
    - Hm, als je deze namen hebt gekozen, zal je ze vast wel leuk vinden, toch? :3


    Haha ja ik wilde de inleiding ook beter maken maar dit is nu even overzichtelijker


    "Ignite, my love. Ignite."

    Crossroads zou een passende titel zijn?
    En wil je me melden als je begint? (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    ~ Ik zou niet afwisselen van POV.
    ~ Geen idee.
    ~ Misschien kun je wat niet ontdekte dingen in het verhaal naar voren laten komen. Gewoon dat je er zelf echt dingen bij verzint, en niet alleen mee gaat met de oude verhaallijn. En net zoals Immagine zegt, ook echt rond hun vriendschap. En misschien ook dat de vriendinnen tegen over elkaar worden gezet door de afdelingsgenoten.
    ~ Geen idee.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Created schreef:
    ~ Ik zou niet afwisselen van POV.
    ~ Geen idee.
    ~ Misschien kun je wat niet ontdekte dingen in het verhaal naar voren laten komen. Gewoon dat je er zelf echt dingen bij verzint, en niet alleen mee gaat met de oude verhaallijn. En net zoals Immagine zegt, ook echt rond hun vriendschap. En misschien ook dat de vriendinnen tegen over elkaar worden gezet door de afdelingsgenoten.
    ~ Geen idee.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Created schreef:
    ~ Ik zou niet afwisselen van POV.


    Maar het idee is juist dat ze afwisselen of dat ik 4 verschillende stories maak


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nimbuzz schreef:
    (...)
    Maar het idee is juist dat ze afwisselen of dat ik 4 verschillende stories maak


    Ik vind het persoonlijk fijner lezen als het vanuit 1 perspectief geschreven wordt. Maar ik weet ook dat andere mensen het wel leuk vinden om het op die manier te lezen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Created schreef:
    (...)

    Ik vind het persoonlijk fijner lezen als het vanuit 1 perspectief geschreven wordt. Maar ik weet ook dat andere mensen het wel leuk vinden om het op die manier te lezen.


    Ja daarom vroeg ik ook of ik 4 verschillende stories zou maken


    "Ignite, my love. Ignite."

    dulcetly schreef:
    Crossroads zou een passende titel zijn?
    En wil je me melden als je begint? (:


    ofcourse i do


    "Ignite, my love. Ignite."