• We kregen van de eneco kaartjes voor de Dierentuin in Rotterdam, je moest ze activeren via de computer en dan kon je zelf een datum kiezen. Dus dat is gedaan en nu willen mijn ouders de datum gaan veranderen alleen maar zodat we met een andere familie kunnen gaan. Echt like, ik dacht dat we eindelijk weer eens iets met z'n drieën gingen doen, als een familie. Moeten er weer andere mee. Gosh D:

    Hebben jullie ook wel eens zoiets meegemaakt?


    Forever.

    Je moet blij zijn dat je überhaupt iets met je ouders samen gaat doen, familie of geen familie erbij. Mijn moeder heeft alle tijd van de wereld maar weigert ook maar iets samen te doen met mij, en mijn vader neemt zich de moeite niet eens om ‘Nee’ te zeggen, die zegt alles gewoon af. Dus ik vind eigenlijk dat je niet zo moet zeuren.


    Rainbows on my staircase ~

    Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

    Maar ik snap wel dat je een keer met je eigen familie wilt hoor.


    Don't dream your life, but live your dream!

    EMIN3M schreef:
    Je moet blij zijn dat je überhaupt iets met je ouders samen gaat doen, familie of geen familie erbij. Mijn moeder heeft alle tijd van de wereld maar weigert ook maar iets samen te doen met mij, en mijn vader neemt zich de moeite niet eens om ‘Nee’ te zeggen, die zegt alles gewoon af. Dus ik vind eigenlijk dat je niet zo moet zeuren.


    Ja natuurlijk, maar tegenwoordig moet alles maar met andere. Het lijkt wel alsof ze zonder hen het niet naar hun zin kunnen hebben. Maar sorry dat ik het even kwijt moest hoor. Sjee.


    Forever.

    Snuggly schreef:
    (...)

    Ja natuurlijk, maar tegenwoordig moet alles maar met andere. Het lijkt wel alsof ze zonder hen het niet naar hun zin kunnen hebben. Maar sorry dat ik het even kwijt moest hoor. Sjee.
    Misschien moet je da wat je net zei tegen hun zeggen, dat het lijkt alsof ze het met jou alleen niet naar hun zin kunnen hebben, dat dat helpt misschien? Want het kan ook zijn dat ze denken dat jij het leuker vind met die andere mensen erbij, en het daarom doen.


    Rainbows on my staircase ~

    Stray schreef:
    Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

    Maar ik snap wel dat je een keer met je eigen familie wilt hoor.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Dat is echt ergerlijk ja.
    Zeg het gewoon tegen ze, misschien begrijpen ze het wel.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    EMIN3M schreef:
    (...)Misschien moet je da wat je net zei tegen hun zeggen, dat het lijkt alsof ze het met jou alleen niet naar hun zin kunnen hebben, dat dat helpt misschien? Want het kan ook zijn dat ze denken dat jij het leuker vind met die andere mensen erbij, en het daarom doen.

    Meestal als ik zoiets tegen ze zeg dan is het gelijk: "Dan gaan we toch helemaal niet meer? Ook goed" En dan alles weer mijn schuld. - Ik had gewoon gehoopt dat hun het ook leuk zouden vinden om weer eens iets met z'n drieën te doen..


    Forever.

    Snuggly schreef:
    (...)
    Meestal als ik zoiets tegen ze zeg dan is het gelijk: "Dan gaan we toch helemaal niet meer? Ook goed" En dan alles weer mijn schuld. - Ik had gewoon gehoopt dat hun het ook leuk zouden vinden om weer eens iets met z'n drieën te doen..
    Zeg het gewoon als ze goede zin hebben, en dan doe je het op een subtiele manier. Bv: ‘‘Ik vind het best jammer dat we niet met z'n drieën gaan, maar ach’’ Zoiets lokt volgens mij niet snel zo'n reactie uit.


    Rainbows on my staircase ~

    EMIN3M schreef:
    (...)Zeg het gewoon als ze goede zin hebben, en dan doe je het op een subtiele manier. Bv: ‘‘Ik vind het best jammer dat we niet met z'n drieën gaan, maar ach’’ Zoiets lokt volgens mij niet snel zo'n reactie uit.

    Hmm ja, ik kan het wel proberen... I guess (:


    Forever.