• "Or perhaps in Slytherin
    You'll make your real friends,
    Those cunning folks use any means
    To achieve their ends."

Said Slytherin, "We'll teach just those
    Whose ancestry's purest."

Welcome tot the Slytherin Common Room. No mudbloods or griffyndors allowed here.

Parseltongue

OUR HOUSE SONG (by Katie)

Albus Potter is our king,
    He's a worthy Slytherin.
    Just as great as he can be,
    He can conquer each banshee.

The true heir of Slytherin,
    The hallows're of no need to him.
    He's the bravest boy to be found
    On the Hogwarts grounds.

Albus Potter is our king,
    He's the pride of Slytherin.
    That's why Slytherins all sing:
    ALBUS POTTER IS OUR KING!

Death Eaters Tasks

Muggles vermoorden:
    -Medieval
    - Sanity
    - PrincesSnape
    - Outcast
    - Progeny
    - Monkeyslut
    - Celestial
    - Mudblood

Mudbloods uit de weg ruimen:

- Oppugno
    - Pinkpop
    - xReplay
    - Tragically
    - BeSlytherin
    - Pemberley
    - Celestial
    - Progeny

Blood traitors vermoorden:
    - Soundeffect
    - Barcalonista
    - Apophis
    - Orchideous
    - Progeny
    - Sanity
    - Celestial
    - Aguamenti

Secret Keeper, Riddle Replacement: Valentino

If you have fully proven your loyalty to Riddle Jr:

Slytherin Royalty: Medieval, Valentino, Progeny,Celestial ,Captain (Thé boss)
    (most loyal death eaters)

[ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 14:30 ]

Every word written is a victory against death | Michel Butor

Oppugno schreef:
    (...)
    Proost!

Hoge priesteres/hoogheid/leider/watdanook, heeft U morgenochtend zin in een ontbijtje op bed? Dan krijgt U een broodje Muggle, versgemaakt!

Proost!
    En ik wil ook een ontbijtje op bed :C

Ik ben even heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel boos, dus ik waarschuw vast even iedereen.(finger)

everything, in time

Progeny schreef:
    Ik ben even heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel boos, dus ik waarschuw vast even iedereen.(finger)

Wat is er gaande?

Medieval schreef:
    (...)

Proost!
    En ik wil ook een ontbijtje op bed :C

Alleen als je zelf je Muggle aflevert, de grote baas krijgt de ene helft en ik de andere... Heb je er nog eentje op voorraad?

@Progeny: leef je uit op de boksbal die in de hoek staat :3

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Celestial schreef:
    (...)
    Wat is er gaande?

Een oude vriendin van me heeft ruzie met een van mijn beste vrienden en nu heeft ze alles zo gedraaid, dat ik het somehow heb gedaan?D: En ik kan helemaal niet tegen ruzies en zo haha, dan voel ik me sowieso al schuldig.:'D
    Normaal kan ik tijdens ruzies heel rustig blijven en zo, maar zij en haar beste vriendin (twee tegen één) begonnen allemaal te schelden met kanker, terwijl ze weet dat mijn moeder dat heeft/heeft gehad, ze doet het gewoon expres om mij te kwetsen en ja, dan ga je bij mij te ver.D:
    enzezithieropquizlet

everything, in time

Oppugno schreef:
    (...)
    Alleen als je zelf je Muggle aflevert, de grote baas krijgt de ene helft en ik de andere... Heb je er nog eentje op voorraad?

@Progeny: leef je uit op de boksbal die in de hoek staat :3

*kijkt in voorraadkast*
    *haalt er een gillende muggle meisje uit*

Is dit ook goed? (krul)

Ik moet gaan, er wachten een aantal Mudbloods op me die ik gewoon móét martelen. Byee! xx

@Medieval: Ja hoor! Een grote, middelmatige of kleine portie?

[ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 14:38 ]

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Progeny schreef:
    (...)

Een oude vriendin van me heeft ruzie met een van mijn beste vrienden en nu heeft ze alles zo gedraaid, dat ik het somehow heb gedaan?D: En ik kan helemaal niet tegen ruzies en zo haha, dan voel ik me sowieso al schuldig.:'D
    Normaal kan ik tijdens ruzies heel rustig blijven en zo, maar zij en haar beste vriendin (twee tegen één) begonnen allemaal te schelden met kanker, terwijl ze weet dat mijn moeder dat heeft/heeft gehad, ze doet het gewoon expres om mij te kwetsen en ja, dan ga je bij mij te ver.D:
    enzezithieropquizlet

Wie is ze?
    Die krijgt ervan langs van mij, wat een bitch! D:
    Die zijn u niet waard, echt wtf.

Where there is a sea there are pirates...

Progeny schreef:
    (...)

enzezithieropquizlet

What The.... Oké ik vind dat dus nergens op slaan (dat ze jouw de schuld gaat geven) en dan ook nog met Kanker schelden, sorry maar ik vind dat echt sneu (cat)

Oppugno schreef:
    (...)
    Proost!

Hoge priesteres/hoogheid/leider/watdanook, heeft U morgenochtend zin in een ontbijtje op bed? Dan krijgt U een broodje Muggle, versgemaakt!

Sure :')

Where there is a sea there are pirates...

Oppugno schreef:
    Ik moet gaan, er wachten een aantal Mudbloods op me die ik gewoon móét martelen. Byee! xx

@Medieval: Ja hoor! Een grote, middelmatige of kleine portie?

Bye! en een middelgrote portie graag :3

Progeny schreef:
    (...)

enzezithieropquizlet

Wat ontzettend triest.. je gaat toch niet met een ziekte spotten of wel soms?
    Dat kind is niet goed wijs.

Wie wil die vuile Muggles nou eten? Dan raakt onze maag van streek, als echte Purebloods.
    Geef mij maar een diner à Malfoy Manor. (wbw)

"Well, well. Look who we've got here!"

Celestial schreef:
    (...)
    Wat ontzettend triest.. je gaat toch niet met een ziekte spotten of wel soms?
    Dat kind is niet goed wijs.

Sowieso niet, maar ze begint altijd direct te schelden, maar dat komt omdat ze dan gewoon weet dat ik gelijk heb. Dan heeft ze geen argumenten meer en gaat ze over tot schreeuwen en schelden.:'D
    En dan noemt ze mij een betweter, omdat ik nog argumenten heb.(cat)

Op een gegeven moment, zei die vriendin zelfs dat ze rijker was dan mij? Like, wtf, waar gaat het over?

everything, in time

Mag ik Kabouter Plop vermoorden?:X

'Burning up a sun, just to say goodbye.'