Ik vind hem leuk geworden Het is ook heel mooi de plaatjes enzo. Alleen had ik hem zelf in het zwart wit gedaan, en die ''Will you arrive?" In een kleiner lettertype.
Maar trek je niks van mij aan, hij is supermooi geworden en ik ben gewoon heel kritisch :'D
EMIN3M schreef: Ik vind hem leuk geworden Het is ook heel mooi de plaatjes enzo. Alleen had ik hem zelf in het zwart wit gedaan, en die ''Will you arrive?" In een kleiner lettertype.
Maar trek je niks van mij aan, hij is supermooi geworden en ik ben gewoon heel kritisch :'D
Haha bedankt er staat eigenlijk will you survive -spel ik het goed?- maar dat is helaas door de spelling niet zo goed te lezen . maar ik heb het express niet in zwart wit gelaten omdat het so saai was:Y)
“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
Aguamenti schreef:
(...)
Haha bedankt er staat eigenlijk will you survive -spel ik het goed?- maar dat is helaas door de spelling niet zo goed te lezen . maar ik heb het express niet in zwart wit gelaten omdat het so saai was:Y)
Oh ik las arrive :'D
Maar whatevah :')
Ohja, voor dat meisje op de achtergrond, is dat toevallig create-illusions op dA? 8D