Heej mensen,
Ik zit al een tijdje met iets en ik kan er niet meer tegen.
Mijn ouders vertrouwen me niet. Ze zeggen van wel, maar ik geloof het niet. Ze doen heel erg achterdochtig en geven mij geen kans om af te spreken met mijn vriendje. Ze doen al moeilijk over cammen e.d. Vandaag ben ik met wat vrienden naar Harry Potter 7 part 2 geweest. Het heeft me ongelooflijk veel moeite gekost om daar heen te kunnen, want mijn ouders deden ongelooflijk moeilijk. Toen mijn moeder me ophaalde begon ze ook helemaal een verhaal te vertellen dat ze bezorgd om me was. Hallo, ik ben bijna 16 en ik mag niet eens met mijn vriendje afspreken!
Mijn moeder haalt dan telkens het verhaal aan van een familielid dat op mijn leeftijd zwanger werd. Maar ik ben nog lang niet klaar voor zoiets. Ik wil nog niet eens zoiets. Maar mijn ouders zijn gewoon te eigenwijs om dat te geloven. Volgens mij denken zij gewoon dat ik een af andere slet ben dat met iedereen naar bed gaat. Maar dat is niet zo, en als ik dat uit wil leggen begint mijn moeder weer met zo'n verhaal waarvan ik denk 'laat maar'. Mensen, wat moet ik hiermee. Hoe zou ik hun vertrouwen terug kunnen winnen?
Sorry voor de verspilling van 2 of 3 minuten van je leven...
26 - 02 - '16