• Ja,dat vind ik het leukste klusje dat er is.
    Wat is jou favoriete klusje?

All I wanna do is lose control

Koken, ik vind strijken vreselijk haha.

live the life you love

Dweilen, dan gooi ik de hele keuken vol water, trek mijn schoenen en sokken uit en ga door de keuken heen glijden :Y)

Hm. Vaatwasser doen (inruimen & uitruimen) vind ik wel leuk. (: Stofzuigen & dweilen kan ik niet, omdat ik dan enorme last van mijn rug krijg D;

Destroy what destroys you.

Soundeffect schreef:
    Ik heb geen favoriet klusje, want ik vind klusjes irritant :'D

When you love someone and they break your haert don't give up on love have faith restart !

Koken by far op nummer 1 haha, verder doe ik ook niet zoveel.

I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

Koken. En vegen.

[ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 20:14 ]

No growth of the heart is ever a waste

Deep schreef:
    Dweilen, dan gooi ik de hele keuken vol water, trek mijn schoenen en sokken uit en ga door de keuken heen glijden :Y)

Dat vind ik ook nog wel grappig ja, al dweilen wij niet maar is het meer zo'n swiffer ding.

I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

IceWolf schreef:
    de hond uitlaten(A)

Stofzuigen

As travars

Koken.

I can't do everything, but I'll do anything for you.

alles haha, ik woon op mezelf dus moet wel alle klusjes doen xD

Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

Mmm, de badkamer soppen denk ik.
    Strijken vind ik ook niet heel vervelend, ik ben er alleen te lui voor... Heeft hier nog een blouse liggen, die ze al zo'n 2.5 week moet strijken...:$

Bad decisions make good stories.

De vaatwasser in- en uitruimen. En het liefste wandel ik met de hond, dat doe ik soms zelfs als ik er gewoon zin in heb (:

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

Ik vind strijken ook leuk hoor ;D

To infinity and beyond •

Ik moest over 't laatst zakkendoeken strijken en ze waren allemaal scheef. :x
    Ik kan dat echt niet. :'D

Let the Night embrace you