• Ja ik zit een brief naar mezelf te schrijven voor naar mijn toekomstige-zelf. Ja ik verveel me nogal.

    Ook zo'n brief geschreven?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Nee, maar eigenlijk komen dagboeken daar wel in de buurt van hè. ;'D
    Ik vind het geen onzin, net leuk voor later. :Y)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik heb er één via future me gestuurd naar mezelf, ik krijg hem 31 december als ik dat goed heb onthouden (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Jeps. Moet ook wel; persoonlijke redenen. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    dat is toch ongeveer zoiets als een dagboek? Je schrijft erin wat je denkt, en na een tijdje lees je het opnieuw.


    Save me from myself.

    Ohio schreef:
    dat is toch ongeveer zoiets als een dagboek? Je schrijft erin wat je denkt, en na een tijdje lees je het opnieuw.


    Alleen is het idee van een brief naar jezelf wel dat je hem echt richt aan je latere ik, terwijl een dagboek toch meer het opschrijven van je gevoelens en gedachten is.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Moest ik een keer doen voor een cursus.


    -

    Nee xD
    Is het niet beter als je zoiets in je dagboek schrijft dan is dat niet zo raar xD lol xD


    Stop wishing, Start doing..

    Hahah ja, da's altijd leuk om zo'n dingen terug te vinden. Toen we in ons vorig huis woonden deed ik dat ook, en er zat in mijn kamer een plank los in de vloer, en daar verstopte ik die brieven. Ondertussen zijn we verhuisd, maar ik ben de brieven in de vloer vergeten. De mensen die ze vonden moesten echt gelachen hebben ;p

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 20:16 ]


    Life begins at the end of your comfort zone

    Defensive schreef:
    Nee, maar wel brieven naar mensen naar wie ik graag eens een brief zou willen sturen, maar ze niet op de post doe.
    Voor mijn toekomstige ik heb ik mijn dagboeken (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nope, overigens wel naar mijn toekomst-poppetje op Animal Crossing (een DS spel), hehe (nerd)
    Overigens dacht ik eerst dat 'Een brief naar mezelf' een gedicht zou zijn, het was wel een mooie gedicht-titel geweest ^^


    “Love is a contradiction.”

    Nee, zou ik wel eens moeten doen:W


    I´m nothing special.

    Nog nooit gedaan. Op zich wel leuk idee.