• Kaylee's leventje was altijd perfect. Ze had super lieve ouders, ze was niet verwend, maar ze kwam ook niks te kort. Maar dit veranderde snel. Als het blijkt dat haar moeder zwaar depressief is, stort Kaylee's leven in. Haar lieve moeder, haar beste vriendin, zomaar veranderd. Ze huilt de hele dag door, ze word opgenomen in het ziekenhuis, voor een half jaar. Het blijkt goed te gaan met haar moeder, na de opname. Maar dit bleek schijn te zijn, het ging niet beter, haar moeder had gewoon een masker opgezet. Sinds dat haar moeder thuis kwam, ging het alleen maar slechter, niet alleen met haar moeder maar ook met het gezin. Tot Kaylee's grote schrik verteld haar moeder dat ze niet meer wil leven, en dat ze alleen nog voor haar leeft, ze had gezegd dat haar broer, zus en vader toch oud genoeg zijn om verder te leven. Maar voor haar zou ze vechten. Ondanks deze woorden is Kaylee toch geschrokken, Kaylee durft haar moeder niet meer alleen te laten, want ze vertrouwde het niet. Doordat haar moeder dood wil, en door het verdriet gaat het allemaal mis in het gezin. Er kwamen steeds meer ruzie's. Het gezin dreigt uit elkaar te vallen en Kaylee is doodsbang. In deze story kom je achter de harde feiten. Zal dit nog ooit goed komen?

Deze story is waargebeurd, dit maak ik dus allemaal mee.
    Ik schrijf deze story niet omdat ik zielig wil voorkomen ofzo.
    Maar ik schrijf dit omdat ik dan van me af kan schrijven, dus niet om te zeiken.

ik overdrijf niet, ik schrijf alles wat ik al meegemaakt het afgelopen jaar. ik ga ook geen dingen toevoegen, of verzinnen. ik schrijf gewoon de werkelijkheid wat ik heb meegemaakt.
    :D

klik er staan nog geen hoofdstukken online, maar ik ben er hard mee bezig.

Where words fail, music speaks

Ik heb de proloog bijna af, dit zal gaan over hoe het begonnen is.

Proloogdit is maar kort, maar het is wel belangrijk, als je het verhaal wil lezen.